מיכה זכה בגביע הקפריסאי, שער לנאתכו בניצחון פרטיזן

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

65 דקות לקשר ב-1:2 של אנורתוסיס, קפטן הנבחרת עלה כמחליף וכבש ב-0:3 על ווזדובץ. שער נקי למרציאנו בתיקו של היברניאן נגד סלטיק, ניר ביטון לא שותף. מלמד פתח בסט. ג'ונסטון, חוגי בישל וירד ליגה באוסטריה

(גודל טקסט)

משחקיהם של הליגיונרים הישראלים נמשכים ברחבי אירופה, כאשר היום (שבת) נערכו מספר משחקים במוקדים שונים ברחבי היבשת. בסרביה, ביברס נאתכו עלה מהספסל של פרטיזן בלגרד בדקה ה-60, וכעבור 19 דקות הבקיע את השער האחרון בניצחון 0:3 על ווזדובץ. הקבוצה של הישראלי מדורגת במקום השני אך איבדה סיכוי לזכות באליפות המקומית. כשנותר עוד מחזור אחד, הכוכב האדום בלגרד מחזיקה במאזן נטול הפסדים של 34 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, והיא מובילה בעשר נקודות על יריבתה העירונית.

בקפריסין, דור מיכה פתח בהרכב אנורתוסיס פמגוסטה בגמר הגביע נגד אולימפייקוס ניקוסיה. אקס מכבי תל אביב הוחלף בדקה ה-65, כאשר התוצאה הייתה 1:1, והוא ראה את קבוצתו נגררת להארכה. שארל אלונדו כבש את שער הניצחון בדקה ה-110, וסידר לאנורתוסיס זכייה מספר 11 בגביע. שש שנים לאחר שזכה בגביע המדינה עם מועדון נעוריו, כעת מיכה זוכה בגביע גם כליגיונר.

ביברס נאתכו | הטוויטר הרשמי של פרטיזן בלגרד

בסקוטלנד, היברניאן ואופיר מרציאנו אירחו את סלטיק במסגרת המחזור ה-38 והאחרון של הליגה המקומית, וסיימו בתיקו 0:0 מול הקבוצה מהמקום השני בטבלה. השוער הישראלי שיחק 90 דקות במדי קבוצתו שסיימה את העונה במקום השלישי, ניר ביטון לא שותף מן העבר השני.

אופיר מרציאנו | Jeff Holmes/PA Images via Getty Images

במשחק נוסף שנערך בסקוטלנד, גיא מלמד וסנט ג'ונסטון אירחו את ליבינגסטון לקרב בין החמישית לבין השישית בטבלה, אך גם שם המשחק הסתיים בתיקו ללא שערים. באשר לחלוץ, הוא פתח בהרכב קבוצתו והוחלף בדקה ה-57. כזכור, על אף ששתי הקבוצות שלהם ערכו היום את מחזור הסיום של הליגה המקומית, לאופיר מרציאנו וגיא מלמד נותרה משימה אחת עד לתום העונה: גמר הגביע הסקוטי, שייערך ב-22 במאי, ושיהיה גם סוג של דרבי ישראלי בין השוער לחלוץ.

באוסטריה, דור חוגי בישל במשחקה של סט. פולטן, אך קבוצתו הפסידה 2:1 וירדה לליגה השנייה. הישראלי פתח נגד אוסטריה וינה וסידר לאלכסנדר שמידט את שער השוויון בדקה ה-34. הקבוצה מהבירה חזרה להוביל בדקה ה-68, ועשר דקות לסיום חוגי הוחלף. לצערו, חבריו לא הצליחו למצוא את שער השוויון. כאשר נותר מחזור אחד לסיום הפלייאוף התחתון, נועלת הטבלה רחוקה חמש נקודות מאדמירה שנמצאת במקום הלפני האחרון, ואת העונה הבאה היא תבלה בליגת המשנה.

בליגה היוונית, אטרומיטוס גברה 0:1 על וולוס, אולם אמיר עגייב והשוער בוריס קליימן ישבו על הספסל ולא שותפו

דור חוגי | Andrea Kareth / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי