חמד כבש צמד וחגג עם דגל ישראל, כיפה וקריאת "שמע ישראל"

החלוץ מספק גאווה ישראלית בימים לא פשוטים שעוברת המדינה. כבש פעמיים ב-2:2 של וולינגטון פיניקס מול מלבורן סיטי, המשיך בכושר הנפלא והביע תמיכה במדינה. דסה הפסיד 3:1 נגד אייאקס, בישול לקינדה ב-MLS

(גודל טקסט)

לאחר שאתמול (שבת) דור מיכה זכה בגביע הקפריסאי וביברס נאתכו כבש בליגה הסרבית, הליגיונרים השונים ניסו להותיר חותם במדי הקבוצות שלהם ברחבי העולם.

באוסטרליה, תומר חמד ממשיך בכושר הנפלא, אבל הוא גם מרגש אותנו מעבר ליכולת הטובה שלו. החלוץ כבש צמד מצוין ב-2:2 הדרמטי של וולינגטון פיניקס מול מלבורן סיטי מהמקום הראשון, סידר לקבוצתו נקודה ומשחק שביעי ברציפות ללא הפסד – אך בעיקר הביע תמיכה בישראל, שעוברת ימים לא פשוטים עם ההסלמה והמצב הביטחוני.

חמד העלה את קבוצתו ליתרון בפנדל מדויק בדקה ה-37, וחגג עם דגל ישראל שקיבל מהיציע. לאחר מכן מלבורן סיטי ביצעה מהפך בדקה ה-58 ה-81 והיה נראה שמוליכת הטבלה בדרך לניצחון חמישי ברציפות, אך אז שוב הגיע החלוץ הנהדר תוצרת כחול-לבן.

תומר חמד חוגג עם הכיפה | Darrian Traynor/Getty Images

חמד קיבל כדור רוחב מדייויד בול בדקה ה-88, ובסיומת של חלוץ גדול גלש והצליח להכניע את השוער היריב בביצוע מרשים. לאחר מכן הוא שלף כיפה מהגרב, ביצע קריאת "שמע ישראל" וסידר לנו גאווה ישראלית. כעת, מאזנו עומד על שבעה שערי ליגה העונה ב-17 משחקים, כולם נכבשו בעשרת משחקיו האחרונים והוא ללא ספק בכושר מצוין.

בהולנד, ערן זהבי ופ.ס.וו הבטיחו את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, כשבמקביל אלי דסה רשם 90 במדי ויטסה והיה שותף להפסד 3:1 נגד האלופה אייאקס. אריאל הרוש נותר מחוץ לסגל של הירנביין.

בבלגיה, יונס מלדה פתח בהרכב של גנט, שהרשימה עם 0:4 בחוץ על אוסטנד. אקס מכבי נתניה הוחלף בדקה ה-65 כשהיתרון עוד עמד על שני שערים בלבד. קבוצתו רושמת ניצחון חשוב בפלייאוף של מקומות 8-5, כאשר המקום החמישי מעניק את כרטיס לאירופה.

באיחוד האמירויות דיא סבע השלים 90 דקות באל נאסר שהפסידה 2:1 לשבאב אל אהלי בגמר גביע הנשיאים.

ב-MLS גדי קינדה פתח בהרכב קנזס והספיק לבשל לפני שהוחלף בדקה ה-67, קבוצתו הביסה 0:3 את ונקובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי