בגלל התמיכה בישראל: חלק מאוהדי ארסנל לא רוצים את סולומון

מנור סולומון | מאור אלקסלסי

לאחר מאמצי ההסברה של הקשר בנושא הסכסוך עם החמאס, אוהדי התותחנים תקפו ברשת ואחד מהם אף תייג את אלנני: "גמור לו את הקריירה אם הוא מגיע". מנגד, אחרים תמכו: "למי אכפת אם הוא ישראלי, הוא חתיכת שחקן"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

במהלך החודשים האחרונים מנור סולומון הוזכר פעמים רבות כמועמד לחזק את ארסנל בעונה הבאה, אולם ביממה האחרונה, על רקע מסע ההסברה שהקשר מנהל בעד ישראל ברשתות החברתיות בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני, אוהדי "התותחנים" החלו להביע התנגדות חריפה מאוד למהלך ובטוויטר התעורר שיח תוקפני מאוד כלפי שחקנה של שחטאר דונייצק.

מתחילתו של מבצע "שומר החומות" הפך סולומון לפעיל מאוד בניסיונות להציג לעולם את המציאות בנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני, כאשר לפני מספר ימים הכדורגלן אף פרסם סרטון שלו בעמוד האינסטגרם של ארגון ההסברה "Stand WIth Us". אתמול (ראשון), לאחר שאוהד ארסנל טען ברשת כי הקבוצה "מתכוונת לחדש את הניסיונות לצרף את סולומון" וכי "נציגי המועדון הגדירו אותו 'רכש נחוץ'", החל מבול של תגובות נגד צירופו של הקשר.

"אנחנו לא זקוקים לשחקן שתומך ברצח עם. שחררו את פלסטין", "ארסנל תאבד המון תמיכה אם תחתים אותו", "אנחנו לא רוצים ציוני בקבוצה שלנו", היו חלק מהתגובות לציוץ, כאשר באחת נוספת אוהד הרחיק לכת ותייג את הקשר המצרי של ארסנל, מוחמד אלנני, וביקש ממנו: "אנחנו צריכים שתגמור לו את הקריירה באימון אם הוא מגיע".

יחד עם זאת, היו גם לא מעט שתמכו בהחתמתו של סולומון. "אני לגמרי בעד, הוא חתיכת שחקן", האוהדים אהבו את יוסי בניון, למה שזה יהיה שונה?", "תשאירו את הפוליטיקה מחוץ לכדורגל", הגיבו חלק מהגולשים. אחד האוהדים אף הבהיר כי מוצאו של השחקן כלל לא צריך להשפיע על השיקולים לצרפו: "אני עדיין לא מבין למה אוהדי ארסנל לא רוצים את מנור סולומון!", הוא כתב, "למי אכפת אם הוא מישראל, אין שום קשר למוצא הלאומי שלו. הוא לא זה שהתחיל את כל העניין שם בפלסטין! אני רוצה אותו וחושב שהוא איכותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי