שער בכורה ליונס מלדה במדי גנט, שגברה 0:2 על ליאז' ועדן שמיר

יונס מלדה חוגג | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הסכר נפרץ: בהופעתו העשירית בקבוצה הבלגית, החלוץ הישראלי הבקיע בדקה השביעית והעלה את הכחולים ליתרון מהיר נגד סטנדרד ליאז' ועדן שמיר, שפתח בהרכב

(גודל טקסט)

לאחר שעבר ממכבי נתניה לגנט בינואר, יונס מלדה מצליח להשתלב לאט לאט בקבוצה הבלגית. עד כה, הוא לא הצליח למצוא את הרשת, אך הערב (רביעי) הכל השתנה עבור הליגיונר הישראלי, שכבש את השער הבכורה שלו, שניצחה 0:2 סטנדרד ליאז' ועדן שמיר בסוג של דרבי ישראלי.

מלדה הבקיע כבר בדקה השביעית והעלה את גנט ליתרון מהיר במסגרת המחזור החמישי של הפלייאוף האמצעי בליגה הבלגית. במחזורים האחרונים החלוץ הצליח לתפוס את מקומו ב-11 של הקבוצה, וזה היה המשחק השלישי ברציפות שהוא פתח בהרכב. חלוץ גנט הוחלף בדקה ה-80, בעוד קשר ליאז' יצא מכר הדשא חמש דקות לאחר מכן. קבוצתו של מלדה מדורגת כעת במקום החמישי (והראשון בפלייאוף האמצעי), בעוד הקבוצה של עדן שמיר נועלת את הפלייאוף במקום השמיני עם 28 נקודות.

כזכור, מלדה עבר לגנט באמצע העונה לאחר שפתח אותה במדי מכבי נתניה מליגת העל הישראלית. הוא הספיק לערוך 14 הופעות במדי היהלומים, בהן כבש שבעה שערים ורשם שני בישולים. זכורה במיוחד הרביעייה המדהימה שכבש בניצחון 0:7 של נתניה על בני סכנין.

יונס מלדה | JASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי