עידן גולן: "לא יודע אם אמשיך באוניברסיטטה קלוז', מקווה להישאר ברומניה"

עידן גולן | אוניברסיטאטה קלוז'

שחקן ההתקפה הישראלי שעבר עונת בכורה מוצלחת מעבר לים, דיבר על עתידו: "מאוד נהניתי כאן והייתי גאה ללבוש את מדי הקבוצה. כעת אני מצפה לאתגר הבא"

(גודל טקסט)

לא פחות מחמישה ישראלים ניסו בקיץ את מזלם בליגה השנייה ברומניה – ניר לקס ובן לוי הצטרפו יחדיו לפטרולול, איתן וולבלום חתם במיובני ויניב שגב הספיק לשחק בשתי קבוצות שונות – אוניברסיטטה קלוז' ובקאו, אך המוצלח מכולם היה ללא ספק עידן גולן.

גולן עזב את הפועל נוף הגליל לטובת אוניברסיטטה קלוז' והשתלב במהרה כאשר סיים כמלך השערים (8) והבישולים (6) בכל המסגרות ואף שיתף פעולה בשישה משחקים עם חברו לשעבר מהפועל חיפה, גבריאל תאמאש.

לאחר שחוזהו בקלוז' נגמר, התראיין גולן ברומניה ודיבר על עתידו: "באופן אישי, הייתה עונה טובה מאוד והרגשתי בנוח מול האנשים כאן. ברגע זה אני לא יודע אם אמשיך באוניברסיטטה קלוז', אני רק יכול לומר שאני אוהב את מאוד את המועדון הזה והייתי גאה ללבוש את מדי הקבוצה בעונה שעברה. כעת אני מצפה לאתגר הבא, מקווה שזה יהיה ברומניה".

גולן התחיל את הקריירה בהפועל חיפה ובילה בעיקר כמחליף, לכן הצטרף להפועל רמת גן בליגה הלאומית ובהמשך כאמור גם לנוף הגליל. עד המעבר לרומניה כבש בסך הכל ארבעה שערים רשמיים בכל המסגרות, מחצית ממה שהבקיע השנה. מעבר לעונה המוצלחת, גם העובדה שהוא מחזיק בדרכון צרפתי יכולה לעזור מאוד לשחקן ההתקפה בן ה-25 להמשיך את הקריירה האירופית שלו.

עידן גולן
עידן גולן חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי