תומר חמד שוב כבש, וולינגטון פיניקס הביסה בביתה בניו זילנד

תומר חמד | Masanori Udagawa/Getty Images

הישראלי הבקיע בנגיחה ב-0:3 על ווסטרן יונייטד והיה שותף לניצחון המוחץ במשחק הבית הראשון העונה של הקבוצה, שעד כה העתיקה את כל משחקיה לאוסטרליה. הסיכוי להעפיל לפלייאוף עדיין קיים

(גודל טקסט)

תומר חמד ממשיך לעשות חיל בליגה האוסטרלית. אמנם הבוקר (שבת) הוא לא יכול היה לחגוג עם דגל ישראל לאור אירועי השבוע האחרון ואיסור זמני על הכנסת דגלי מדינות למשחקי וולינגטון פיניקס, אבל זה לא מנע ממנו למצוא את הרשת גם בניצחון הגדול 0:3 על ווסטרן יונייטד, ששמר על סיכויי הקבוצה להעפיל לפלייאוף.

זהו משחק שני ברציפות שחמד כובש, רק שהפעם זה קרה לראשונה מאז הגיע לאוסטרליה במגרש הביתי של וולינגטון – קבוצה שמקורה בכלל בניו זילנד, אלא שבעקבות התפרצות נגיף קורונה היא העתיקה את כל משחקיה לסידני. היום היה זה המשחק הראשון שלה בביתה בניו זילנד ולמעשה חמד מצא את הרשת בדקה ה-63 בהופעת הבכורה שלו במגרש הביתי, כשהתרומם נהדר לנגיחה וקבע את תוצאת המשחק. חמד הוחלף בדקה ה-80 ובסך הכל לזכותו בשלב זה של העונה שמונה שערים ב-18 הופעות.

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות וארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שאותם לא הצליחה לנצח, הביסו חמד וחבריו את הקבוצה שהייתה צמודה אליהם במקום העשירי, כל אחת עם 28 נקודות לפני המשחק. וולינגטון כעת טיפסה למקום השביעי והיא עם 31 נקודות כמובן, מרחק שלוש הפרש מהמקום השישי המוביל לפלייאוף.

תומר חמד | Mark Tantrum/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי