בעקבות ירידת הליגה: ויאדוליד נפרדה מהמאמן ומהמנהל המקצועי

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

קבוצתו של שון וייסמן הודיעה על סיום דרכם של סרחיו גונסאלס ומיגל אנחל גומס כתוצאה מהחזרה לליגת המשנה. וגם: היכן ישחק הישראלי בעונה הבאה?

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד עוד הייתה תלויה בעצמה בתחילת החודש, אבל אתמול (שבת) היא סיימה את עונת 2020/21 ב"לה ליגה" עם הפסד ביתי לאלופה הטרייה אתלטיקו מדריד, 2:1 שקבע ששון וייסמן וחבריו סיימו רק במקום ה-19 ולפני האחרון בכמובן נשרו לליגת המשנה.

כצפוי, היום הודיעה הקבוצה שבבעלות רונאלדו על כךהמנהל המקצועי בארבע השנים האחרונות, מיגל אנחל גומס, וכן המאמן סרחיו גונזאלס, סיימו את תפקידם בעקבות ירידת הליגה.

באשר לשון וייסמן, בספרד תוהים אם הוא ימשיך עם הקבוצה לליגת המשנה. מצד אחד, כפי שכתבו ב"אס", וייסמן יוכל להיות אחד החלוצים המובילים בליגת המשנה ולשמש קלף משמעותי בניסיון החזרה של ויאדוליד ל"לה ליגה. הישראלי כבש העונה שישה שערים בלבד, אולם בכל זאת סיים כמלך שערי קבוצתו החדשה וזכה לשבחים על עונת הבכורה בספרד, הבנת המשחק, המהירות והחוש לכיבושים, תוך שכלי התקשורת גם מציינים שגובהו (1.74 מטר) מקשה עליו ומונע ממנו להבקיע עוד יותר.

וייסמן העונה במסגרת הליגה פתח בהרכב ב-24 משחקים בלבד ובשמונה נוספים עלה מהספסל, סיים כאמור עם שישה שערים וגם בישל פעמיים. בתקשורת הספרדית הזכירו כי יכול היה לכבוש הרבה יותר אילו היה זוכה לקרדיט נרחב יותר ולא מוחלף במשחקים רבים ובסופו של דבר הוא סיים עם ממוצע של שער כל 357 דקות. יהיה מעניין לראות אם יישאר בוויאדוליד, או שמא יתקבלו עליו הצעות שיובילו למכירתו גם כדי לסייע לוויאדוליד מבחינה כלכלית אחרי שהקבוצה רכשה אותו מוולפסברגר בכארבעה מיליון יורו.

היכן ישחק בעונה הבאה? שון וייסמן | Angel Martinez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי