נאתכו זעם על שחקן יריב: "בושה, צריך להרחיקו ל-10 משחקים לפחות"

ביברס נאתכו | פרטיזן בלגרד בפייסבוק

בלם הכוכב האדום חגג את הזכייה בגביע בהורדת מכנסיו והתגרות בסטויקוביץ', הקשר הישראלי של פרטיזן הגיב בחריפות: "מקווה שמקבלי ההחלטות יעשו משהו, חייבים להתנהג בכבוד מינימלי"

(גודל טקסט)

כמו כל מפגש בין שתי הקבוצות מבלגרד, פרטיזן והכוכב האדום, גם גמר הגביע הסרבי שנערך אמש (שלישי) היה טעון במיוחד. האדומים-לבנים ניצחו 3:4 בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים והשלימו זכייה בדאבל, למרות שביברס נאתכו שנכנס כמחליף כבש את הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה. בסיום המשחק התרחש אירוע שערורייתי שעורר תגובה חריפה מצדו של קפטן נבחרת ישראל.

המהומה החלה במהלך דו קרב בעיטות העונשין, כאשר חלוץ הכוכב האדום ניקולה קרסטוביץ' התגרה בשוערה של פרטיזן, אקס מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ', לאחר שהכניע אותו בפנדל. השוער התקשה להתאפק והכה את קרסטוביץ' בפניו עם הכדור, מה שגרם לעימות בין הצדדים ולעיכוב במשחק. אחרי שהמפסידה פספסה את הבעיטה החמישית שלה והעניקה את הניצחון לכוכב האדום, בלם המנצחת מרקו גובליץ' רץ לכיוונו של סטויקוביץ', הפשיל את מכנסיו וחגג בהתרסה מול השוער.

נאתכו זעם על המעשה של גובליץ' וקרא להתאחדות הסרבית להטיל עונש קשה על השחקן: "לא זכינו בגביע, אבל חייבים להתנהג בכבוד מינימלי לכדורגל ולשחקנים. מה שמספר 77 עשה זו בושה. אני מקווה שמקבלי ההחלטות בכדורגל הסרבי יעשו משהו, כי זה מביש. לשחקן הזה מגיע להיות מורחק ל-10 משחקים לפחות", אמר נאתכו.

אחרי שאשתקד השחורים-לבנים סגרו עונה בלתי מנוצחת מול היריבה המושבעת, בעונה הנוכחית הם לא הצליחו לגבור עליה באף אחד משלושת המפגשים. זו העונה השנייה ברציפות שפרטיזן מסיימת ללא אף תואר, לאחר שגם ב-2020 הפסידה בגמר הגביע 3:2 לוויבודינה, אחרי שנאתכו כבש שער ניצחון ב-0:1 על הכוכב האדום בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי