חמד בישל עם העקב, כבש והחמיץ פנדל במחזור האחרון באוסטרליה

תומר חמד | Jason McCawley/Getty Images

וולינגטון נותרה מחוץ לפלייאוף העליון, אך הישראלי יכול להיות מרוצה מעונת הבכורה ביבשת כשהעמיד מספרים נפלאים של 11 שערים ושלושה בישולים ב-21 משחקים. לצערו, גם פספס היום מ-11 מטר בפעם השלישית בקריירה

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר מחצי שנה תומר חמד עזב את אנגליה ואחרי שנים ארוכות באירופה עבר ליבשת אוסטרליה כשחתם בקבוצת וולינגטון פיניקס הניו-זיולנדית, שהעתיקה את משחקיה לסידני בעקבות משבר נגיף קורונה. תחילת הדרך הייתה לא פשוטה והוא כבש רק אחרי שבעה משחקים בהם שותף מתוך 10 של קבוצתו, אבל היום (שישי) במסגרת המחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה, הוא בהחלט הצליח לספק הוכחה נוספת לכך שהוא אחד השחקנים הטובים והמשמעותיים ב-A League.

ווליגנטון איבדה באמצע השבוע את הסיכוי להעפיל לפלייאוף העליון ועל כן עבורה משחק החוץ היום נגד מקארתור היה לפרוטוקול בלבד, מנגד המארחת כבר הבטיחה את מקומה בין שש הראשונות, אבל על הדשא הדברים נראו אחרת לגמרי ודווקא האורחת מוולינגטון הייתה נראית כמו זו שמתמודדת בצמרת והיא ניצחה 0:3 נהדר, תוצאה בזכותה הקבוצה סיימה במקום השביעי ובמרחק נקודה בלבד מיריבתה היום.

השער הראשון הובקע ממש על סף המחצית הראשונה, בדקה ה-45, אז מתפרצת נהדרת הסתיימה בבישול של תומר חמד עם העקב לחברו הטוב דייויד בול והישראלי גם מצא את הרשת כעבור דקה, למעשה חצי דקה מפתיחת המחצית השנייה, אז ניצל טעויות בהגנה ומקרוב הכין לעצמו את הכדור, גלגל היטב לפינה הרחוקה וחגג שער משחק חמישי ברציפות. מסירה נפלאה של חמד גם הסתיימה בהכשלה ברחבה ובפנדל לוולינגטון לקראת הסיום, אולם החלוץ בעט כדור חלש שנקלט על ידי השוער והוא לצערו רשם החמצת פנדל שלישית בקריירה.

חמד בהחלט יכול להיות מרוצה מעונת הבכורה שלו באוסטרליה: 21 משחקים בסך הכל סך הכל, מהם 16 בהרכב, 11 שערים ושלושה בישולים. הוא סיים במקום הרביעי בטבלת מלך השערים בליגה וכעת יהיה מעניין לראות אם הוא יחדש את חוזהו בוולינגטון, אולי יעבור לקבוצה אחרת באוסטרליה או שמא שוב יעבור יבשת.

תומר חמד כובש | Jason McCawley/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי