דיווח: מונאס דאבור עשוי לעבור לפנרבחצ'ה

מואנס דאבור | Tom Weller/picture alliance via Getty Images

לפי דיווח בטורקיה, מילוש מאלנוביץ', סוכנו הסרבי של חלוץ הופנהיים, נצפה באיסטנבול כשהוא נפגש עם עלי קוץ', נשיא מועדון הפאר. כזכור, הצהובים-שחורים כבר הביעו בעבר עניין בישראלי בתקופתו בסביליה

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

האם מונאס דאבור ימצא את עצמו בעונה הבאה בפנרבחצ'ה? לפי דיווח שפורסם היום (שני) בטורקיה, ייתכן מאוד שהתשובה לכך היא חיובית. מילוש מאלנוביץ', סוכנו של חלוץ הופנהיים, נצפה נוחת באיסטנבול ונפגש עם עלי קוץ' נשיא מועדון הפאר הטורקי.

על פי הדיווח, הסוכן הסרבי של דאבור נועד עם קוץ' במטרה, אולי, להנחית אותו באיסטנבול כבר לפני תחילת העונה הבאה. כזכור, פנרבחצ'ה התעניינה בעבר בחלוץ הישראלי כאשר הוא שיחק בסביליה. בסופו של דבר, הופנהיים רכשה אותו תמורת 12 מיליון יורו והחתימה אותו על חוזה ארוך טווח עד תום עונת 2023/24.

למרות זאת, לא מן הנמנע כי דאבור יעזוב את המועדון הגרמני בקרוב. לאחר פתיחת עונה לא רעה בכלל שאף כללה שער בניצחון הקבוצה על באיירן מינכן, החלוץ לאט לאט איבד את מקומו בהרכב ובשמונת משחקי הליגה האחרונים הוא כלל לא שותף עקב חזרתו לארץ מסיבות אישיות. בסך הכל, דאבור רשם העונה 30 הופעו במדי הופנהיים בכל המסגרות, בהן כבש 10 שערים ובישל שניים נוספים.

מואנס דאבור | TF-Image/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי