מבוקש: ורונה, בולוניה ואוסטריה וינה רוצות את סוף פודגוראנו

סוף פודגוראנו חוגג | רומא / האתר הרשמי

שחקן הכנף הישראלי צעיר, ששיחק בעונה החולפת בקבוצת הנוער של רומא ואף נכלל 9 פעמים בסגל הקבוצה הבוגרת, מעורר עניין להשאלה בשתי קבוצות מהסרייה A, כך על פי דיווח באיטליה. גם האוסטרים בתמונה

(גודל טקסט)

האם יהיה נציג ישראלי נוסף בסרייה A מלבד דור פרץ? בתקשורת האיטלקית טענו אמש (חמישי) שסוף פודגוראנו, שחקן הכנף בן ה-19 שמשתייך למחלקת הנוער של רומא, מחוזר על ידי כמה קבוצות בוגרים. לפי הדיווח, ורונה ובולוניה שישחקו בעונה הבאה בליגה הבכירה באיטליה, פנו לג'אלורוסי במטרה לקבל את פודגוראנו בהשאלה.

גם אוסטריה וינה העבירה לרומא פנייה דומה. שחקן הכנף גבה הקומה סיים עונת בכורה טובה בקבוצת הנוער של רומא, במהלכה רשם שלושה כיבושים ושישה בישולים ב-27 הופעות, ועזר לקבוצה לזכות באליפות איטליה. פודגוראנו, יליד שנת 2002, עדיין יכול לשחק עונה נוספת בקבוצת הנוער של רומא, אולם עדיין לא הוחלט אם יעשה זאת.

אגב, פודגוראנו גם לא היה רחוק מהופעת בכורה יוקרתית ברומא ובסרייה A כבר בעונה הקודמת. שחקן הכנף ישב ב-2020/21 על הספסל של הקבוצה הבוגרת של רומא תשע פעמים במסגרת הליגה, קיווה להיכנס כמחליף ולהפוך לישראלי השלישי בתולדות הליגה האיטלקית, אך זה לא קרה. אולי בעונה הבאה.

סוף פודגוראנו חוגג | הטוויטר הרשמי של רומא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי