מנהלה הספורטיבי של ונציה: "מקווה שפרץ יוכיח למה נלחמנו עליו"

דור פרץ
דור פרץ | ונציה

הרכש הטרי של העולה החדשה מעורר עניין בארץ המגף, ומתאה קולאוטו, המנהל הספורטיבי של הישראלי, התייחס לכך: "עקבנו אחריו מספר חודשים, הוא כבר הוכיח את עצמו ברמה הבינלאומית. הוא מוכן לקחת צעד קדימה", אמר

(גודל טקסט)

דור פרץ ביצע קפיצת מדרגה גדולה כשחתם בוונציה האיטלקית, שעלתה השנה לסרייה א' ותתמודד בעונה הבאה מול כמה מן הקבוצות הגדולות ביותר בארץ המגף בפרט, ובאירופה בכלל. כעת, באיטליה מנסים לדלות מעט מידע בנוגע לרכש החדש של העולה החדשה.

המנהל הספורטיבי של ונציה, מתאה קולאוטו, התראיין ל"קאלצ'יו מרקאטו" המקומי ונתן את נקודת מבטו לצירופו של הישראלי בן ה-26. "ראיתי אותו משחק במציאות, אבל עקבנו אחריו כבר מספר חודשים כך שאני לא חושב שמדובר בתגלית. הוא הספיק להוכיח את עצמו ברמה הבינלאומית וקיבע את מעמדו בנבחרת ישראל. הוא מוכן לקחת צעד קדימה, אנחנו יודעים שיש לו מוטיבציה גבוהה להצליח".

קולאוטו המשיך: "הוא שחקן שזז מרחבה לרחבה שיכול לשחק במגוון תפקידים על הדשא. מדובר בקשר שהנשקים המרכזיים שלו הם טכניקה ואגרסיביות. מיד הבנו שהוא יכול לעשות עבורנו את הדברים האלה, וכעת הוא מגיע לליגה הקשה ביותר בעולם עם מוטיבציה גבוהה ורצון להוכיח שהוא שייך לרמות הללו. הוא נמצא הרבה באזורים המסוכנים של היריבה. אנחנו מקווים שהוא יאושש את התקוות שיש לנו לגביו".

דור פרץ חותם בוונציה לצד סוכנו אבי נמני | סוכנות נים גרופ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי