ויטסה הציעה חוזה חדש לדסה, שמקווה לעבור לקבוצה בכירה יותר

אלי דסה | Angelo Blankespoor/Soccrates/Getty Images

דיווח: המגן נכנס לשנתו האחרונה בחוזה, אולם הוא מעורר עניין במספר קבוצות אירופיות וההולנדים הציבו לו אולטימטום להחליט על עתידו עד חודש אוגוסט, במטרה שיימכר או לפחות יבטיח את עתידו בארנהיים לשנים נוספות

(גודל טקסט)

כשחוזהו של אלי דסה במכבי תל אביב הסתיים בתום עונת 2018/19, הוא לקח את הזמן והתעקש לעבור לאירופה. גם הצעות שעברו את רף 400 אלף יורו לעונה ממכבי ת"א לא שכנעו את המגן, שהיה נחוש לנסות את מזלו לעבר לים וגם הזמן לא דחק בו עד שתגיע ההצעה הנכונה. בסופו של דבר, בחודש ספטמבר של אותה שנה, הוא חתם לשלוש שנים בוויטסה ארנהיים.

מאז הוא השלים שנתיים בליגה ההולנדית והצליח לבסס את מעמדו כאחד המגנים היותר טובים בארדיוויזה, כך שהוא שוב בוחן אפשרות להשתדרג. ההבדל, לעומת אותו קיץ, שהפעם הוא זוכה לחיזור ממספר מועדונים בכירים יותר מוויטסה, אלא שההולנדים הבהירו לו שהוא תחת חוזה ושיש לו עד חודש אוגוסט להביא הצעה שתוביל למכירתו.

דסה למעשה קיבל לאחרונה הצעה להאריך את חוזהו בארנהיים בתמורה לשדרוג תנאיו וכמו שאר שחקני ויטסה שנכנסים לשנת חוזה וזוכים לביקוש, הוצב לו אולטימטום להחליט בתוך כחודש על עתידו – במטרה שהקבוצה תדע אם להתבסס עליו או שלפחות תוכל למכור אותו במחיר רווחי. אם יישאר בוויטסה, יהיה מעניין לראות אם יבחר להאריך את חוזהו.

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי