חוגי מתאקלם בוויסלה קראקוב: "פה אוהבים כדורגל, באוסטריה לא היה קהל"

דור חוגי | ויסלה קראקוב, רשמי

החלוץ החדש של ויסלה קראקוב התראיין ל-103FM וסיפר על ההבדל לעומת התחנה הקודמת, ההתייעצות עם שחקני העבר במועדון ("דיברתי עם תורג'מן וביטון") והעתיד ("יש סעיף שחרור בחוזה. אם אהיה טוב אולי ימכרו אותי")

(גודל טקסט)

אחרי שבעונה החולפת הפך לליגיונר ושיחק במדי סנט פולטן מהליגה האוסטרית, דור חוגי רשם השבוע קפיצת מדרגה, לפחות מבחינת היוקרה של המועדון, כאשר חתם לשלוש שנים בוויסלה קראקוב, שנחשבת לאחת הקבוצות הגדולות ביותר בפולין. בעקבות המעבר לתחנה השנייה באירופה, החלוץ בן ה-25 התראיין היום (חמישי) ל-103FM וסיפר על המועדון החדש, ההבדלים בין פולין ואוסטריה וההתייעצות עם הישראלים שלבשו בעבר את המדים של ויסלה.

ההגעה לפולין למועדון גדול: "ההבדל הוא שהקהל פה מאוד אוהב את הכדורגל לעומת אוסטריה שבקושי היה קהל שם. הקבוצה התחילה להתאמן ברביעי בשבוע שעבר ואני מצטרף אליהם מחר כי עשיתי את כל הסידורים והמעברים של הדברים מאוסטריה לפולין. את כל הבדיקות הרפואיות כבר עברתי".

ההשפעה של הסביבה, למשל מזג האוויר: "האמת שבאוסטריה היה השנה חורף קשה, אבל בסוף מתרגלים להכל, גם למדינה. בסוף מה שבאתי לעשות זה לשחק כדורגל , לא משהו אחר".

דור חוגי | ויסלה קראקוב, רשמי

ההיכרות הקצרה עם הקבוצה: "עוד לא הייתי באימון ועוד לא הכרתי את המאמן. חתמתי וישר יצאתי לאוסטריה לאסוף את הדברים. אני מאמין שמחר אדע כבר הרבה יותר. הקבוצה לא משחקת באירופה ובעונה שעברה היא סיימה בפלייאוף התחתון".

התייעצות עם ישראלים ששיחקו במועדון: "דיברתי גם עם אלון תורג'מן וגם עם דודו ביטון. דיברתי על איפה כדאי לגור, איפה להתמקם ואיזה אנשים להכיר בקהילה היהודית בקראקוב. אני עוד ממשיך להתייעץ איתם על מה שאצטרך ומאמין שהם יעזרו לי".

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן במדי ויסלה קראקוב | ויסלה קראקוב

מטרות לקראת העונה: "אני מקווה לעשות עונות טובות ולהצליח. החוזה הוא לשלוש שנים ויש סעיף שחרור. במידה ואהיה טוב אולי ימכרו אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי