הצעד הבא בקריירה ומתי הוא חושב לפרוש: נאתכו מדבר

ביברס נאתכו | הטוויטר הרשמי של פרטיזן בלגרד

קפטן נבחרת ישראל התראיין לתקשורת הרוסית ונשאל על עתידו: "קרוב לוודאי שאחדש את החוזה בפרטיזן בלגרד. יכול לשחק ברמות הגבוהות עוד שנתיים". וגם: המגעים עם קאזאן והמצב הביטחוני בארץ

(גודל טקסט)

בזמן שהוא מתכונן לעונה הבאה עם פרטיזן בלגרד, קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו, השוהה במחנה אימונים בסלובניה, התפנה להתראיין לאתר הרוסי "Sport24" ודיבר על עתידו, האפשרות שיחזור לשחק ברוסיה והמצב הביטחוני בישראל, בין השאר.

"אני מרגיש בנוח במועדון. אוהב את הקבוצה, את חבריי לחדר ההלבשה, המאמנים וכל הצוות. מרגיש שמכבדים אותי כאן", סיפר נאתכו על פרטיזן. "החוזה שלי מסתיים בסוף העונה הבאה, אבל קרוב לוודאי שנחדש אותו". הקשר בן ה-33 נשאל האם הוא כבר התחיל לחשוב על הפרישה: "אני חושב שאהיה מסוגל לשחק עוד שנתיים ברמה גבוהה ובקצב טוב. כרגע אני מרגיש טוב ומוכן להמשיך לשחק ללא קושי".

כידוע, נאתכו מוערך מאוד ברוסיה בשל העונות המוצלחות שרשם ברובין קאזאן ובצסק"א מוסקבה, אך לדבריו, חזרה לאחת מאותן קבוצה לא נמצאת על הפרק כרגע: "הפעם האחרונה שדיברתי עם קאזאן הייתה לפני המעבר לפרטיזן. רומן שרונוב היה המאמן, שיחקנו ביחד תקופה ארוכה. דיברנו פעם אחת בטלפון ושם זה נגמר. לא היו עוד שיחות רציניות. עם צסק"א אף פעם לא דיברתי על הנושא הזה. הייתה לי תקופה בלתי נשכחת בשתי הקבוצות, המשפחה שלי ואני אהבתי את מוסקבה וחלמתי על חזרה לצסק"א ביום מן הימים, אבל כרגע אין מגעים".

באשר למתיחות שנוצרה בארץ בעקבות מבצע "שומר החומות" בחודש שעבר, קפטן הנבחרת אמר: "זה מצב מסובך מדי, אבל דבר אחד ברור – אף אחד לא שמח ממה שקורה. אנשים מתים. אףאחד לא מרוצה מהסכסוך הזה. טוב שהכל נרגע והרחובות חזרו להיות שקטים".

ביברס נאתכו | Filip Filipovic/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי