אלמקייס כבש והצהיר: "רוצה להיות הישראלי הבא שעושה סנסציה"

עילאי אלמקייס, אנדי הרצוג | אדמירה וואקר

הקשר החדש של אנדי הרצוג באדמירה האוסטרית מצא את הרשת במשחק האימון הראשון שלו והתראיין לתקשורת המקומית, שהשוותה אותו לווייסמן ודאבור: "מחכה לעבוד שוב עם הרצוג, אחזור חזק מתמיד מהפציעה"

(גודל טקסט)

שנה לא פשוטה עברה על עילאי אלמקייס. אחרי שהחל לשחק באופן קבוע בנבחרת ישראל, הקשר הושאל בקיץ הקודם מהופנהיים לדן האג ההולנדית במטרה לפרוץ ולהשתפר, אולי בדרך חזרה לבונדסליגה. בפועל זה נגמר בכך שהוא לא שיחק מאז דצמבר בעקבות פציעה ובעיות נוספות, ועם סיום העונה הוא חזר להופנהיים.

הקשר בן ה-21 מקווה לצאת העונה לדרך חדשה, כאשר הושאל לפני שלושה ימים לאדמירה האוסטרית, אליה מונה לאחרונה לתפקיד המאמן לא אחר מאשר אנדי הרצוג – מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שהיה זה שהזמין את אלמקייס לנבחרת ונתן לו את הצ'אנס הראשון במדים הלאומיים, על אף שהוא היה כמעט אלמוני עבור חובבי הכדורגל בישראל, שכן משחק בחו"ל מאז שהיה בן 15.

את הופעת הבכורה הלא רשמית שלא אלמקייס ערך אתמול (רביעי). אדמירה פגשה את קלסדורף למשחק אימון, ניצחה 1:6, כאשר הקשר הישראלי, יומיים בלבד אחרי שחתם, עלה כמחליף בדקה ה-72 ואף כבש בדקה ה-78 בפנדל את החמישי של קבוצתו.

עילאי אלמקייס
עילאי אלמקייס | אודי ציטיאט

היום אלמקייס התראיין לתקשורת האוסטרית, בה נכתב: "שחקנים כמו מואנס דאבור ושון וייסמן הראו שהבונדסליגה האוסטרית יכולה להיות מקום טוב עבור שחקנים ישראלים. שניהם כבשו בלי הפסקה כאן והמשיכו לליגות הבכירות באירופה. גם דור חוגי סיפק כמה הופעות טובות מאוד, לפחות בהתחלה. אלמקייס היה רוצה ללכת בדרך הזו".

"אני מקווה שאהיה הישראלי הבא שיגרום לסנסציה כאן באוסטריה", אמר אלמקייס, וצוין כי הוא שחקן שונה לגמרי מדאבור ו-וייסמן, כך שאין לצפות למבול של שערים ממנו. "אני שחקן אוהב לדחוף את החברים שלי עד לקצה גבול היכולת. הייתי פצוע הרבה זמן, אבל אחזור חזק מתמיד. אני מחכה לעבוד שוב עם אנדי הרצוג, הוא האמין בי ואני רוצה להחזיר לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי