Sport1 Banner

ישוב לליגה הספרדית הבכירה? דיווח: חטאפה מעוניינת בשון וייסמן

שון וייסמן | Francisco Macia/Quality Sport Images/Getty Images

החלוץ הישראלי מבוקש בקבוצה שסיימה ב"לה ליגה" במקום ה-15, על פי הפרסומים עשוי לעבור אליה תמורת שחקן או שניים וכשני מיליון יורו

(גודל טקסט)

ויאדוליד הבהירה לאורך הפגרה שהיא רואה בשון וייסמן כאחד העוגנים והשחקנים המרכזיים שיעלו אותה בחזרה לליגה הספרדית הבכירה וגם העובדה שלא התקבלו עליו הצעות לא סייעה לישראלי כדי לעזוב, אבל האם כעת הגיעה הקבוצה שתסייע לו לשוב ל"לה ליגה"? לפי "elgoldigital", אמש (ראשון) הבינו בוויאדוליד שאחרי וייסמן מחזרת חטאפה, שבימים האחרונים נפרדה מאנחל ומקוצ'ו הרננדס.

לפי הידיעה, חטאפה הציעה לוויאדוליד מספר משחקני הסגל שלה בנוסף לסכום כספי בתמורה לווייסמן, שכידוע נרכש על ידי ויאדוליד תמורת כארבעה מיליון יורו ועל כן בקבוצה לא יתפשרו וימהרו לשחרר אותו בעסקה הוערכת בפחות מהסכום הנ"ל. רונאלדו, בעלי וויאדוליד, רוצה שהקבוצה תשוב לליגה הבכירה במהרה, אולם גם מבין כי יהיה עליו לקצץ בתקציב ואולי למרות הכל להיפרד ממספר שחקנים בכירים שמהווים נטל כלכלי בליגה השנייה. בוויאדוליד מצפים לקבל כשני מיליון יורו על וייסמן, בנוסף לשחקן או שניים שיצטרפו.

נזכיר כי וייסמן הוא שחקן הרכש היקר בתולדות ויאדוליד ובעונת הבכורה שלו בספרד כבש שישה שערים ב-32 משחקי ליגה. קבוצתו נשרה במחזור סיום העונה, ואילו חטאפה סיימה במקום ה-15, משמע ארבעה מקומות מעליה, אבל עם 10 נקודות יותר.

שון וייסמן חוגג | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images
עוד באותו נושא: שון וייסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי