ליגיונר בשבדיה: יהב גורפינקל חתם לשלוש שנים בנורשפינג

עובר לסקנדינביה: המגן השמאלי בן ה-23 השלים את מעברו לקבוצת הפאר, שניצחה בסוף השבוע האחרון את מאלמו, זכתה ב-13 אליפויות והגיעה ארבע פעמים לשמינית גמר גביע האלופות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ליגיונר חדש ומפתיע בסקנדינביה: יהב גורפינקל עבר היום (רביעי) בדיקות רפואיות וחתם לשלוש שנים בנורשפינג השבדית, אליה הוא הצטרף ללא תמורה לאחר עונה מוצלחת בהפועל חיפה.

גורפינקל בן ה-23 הושאל אשתקד ממכבי חיפה להפועל חיפה, במדיה הציג יכולה טובה ורשם 30 הופעות במסגרת הליגה. לפני כן שיחק המגן השמאלי בהפועל חדרה ובהפועל נוף הגליל. בנוסף שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ורשם 34 הופעות בסך הכל, תשע מהן בנבחרת הצעירה.

הליגה השבדית נמצאת בעיצומה וקבוצתו החדשה מודרגת רביעית אחרי תשעה מחזורים, כשבמאזנה 14 נקודות. בסוף השבוע האחרון היא התאוששה מרצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 2:3 ענק על מאלמו. נורשפינג זכתה ב-13 אליפויות, אך רק אחת מהן הושגה מאז 1992. במאזנה גם שישה גביעים, זכייה בסופרקאפ ולא מעט הצלחות בגביעי אירופה בשנות ה-50 וה-60.

ב-2019 שיחקה נורשפינג מול הפועל ב"ש בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית והודחה. אחרי 1:1 בשבדיה, הקבוצה מבירת הנגב השיגה 1:3 בטרנר והמשיכה למפגש מול פיינורד.

יהב גורפינקל, גלעד קצב
יהב גורפינקל, גלעד קצב | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי