מרציאנו עצר פנדל והצטיין בבכורה בפיינורד, זהבי כבש ובישל לפ.ס.וו

אופיר מרציאנו במדי פיינורד
אופיר מרציאנו במדי פיינורד | פיינורד

הכנה: השוער גרם לבעיטת עונשין מול ציריך אך תיקן עם הדיפה נפלאה והצטיין ב-0:1 על ציריך. החלוץ מצא את הרשת משחק שני ברציפות והוסיף אסיסט ב-1:10 נגד דלברוקר. 1:1 לאשדוד נגד צ'וקאריצ'קי

(גודל טקסט)

ערן זהבי ממשיך להפגין חדות במדי פ.ס.וו איינדהובן מאז שחזר מהפגרה. הערב (רביעי) החלוץ הישראלי כבש את השער הראשון של קבוצתו במשחק הידידות נגד דלברוקר מהליגה השישית בגרמניה ובישל את הרביעי. גם במשחק ההכנה הראשון מצא זהבי את הרשת, עם צמד מול מולנבייק הבלגית.

הכוכב שיחגוג 34 בסוף החודש הבקיע כבר בדקה ה-12, כשניצל בישול של נוני מדואקה. בהמשך, כאמור, החזיר הישראלי לחברו לקבוצה עם אסיסט משלו וההולנדים ירדו למחצית עם 1:6. החלוץ סיים את חלקו בהתמודדות בתום 45 דקות, כנהוג במשחקי הכנה ותוצאת הסיום הייתה 1:10 מוחץ לטובתה של פ.ס.וו.

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

סגנית אלופת הולנד מתכוננת למפגש עם גלאטסראיי בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות, שייערך ב-21 בחודש. פ.ס.וו תקיים עד אז עוד שני משחקי אימון: בשבת הקרובה נגד אוסנבריק מהליגה השנייה בגרמניה ובעוד שבוע בדיוק מול פאוק סלוניקי היוונית, שאשתקד הביסה 1:4 את האדומים-לבנים במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית.

עוד בהולנד, אופיר מרציאנו עצר פנדל בהופעת הבכורה הלא רשמית שלו במדי פיינורד. השוער הישראלי פתח בהרכב קבןצתון החדשה במשחק ההכנה מול ציריך השווייצרית וגרם לבעיטות עונשין מ-11 מטר כבר בדקה ה-15, אך הצליח לתקן את השגיאה כשהתעופף ועצר בצורה נפלאה. לואיס סיניסטרה כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השלישית וקבע 0:1 להולנדים בסיום.

צפו בעצירה של מרציאנו

במקביל, גם מ.ס אשדוד קיימה הערב משחק הכנה, השני שלה במחנה האימונים בסלובניה. הקבוצה של רן בן שמעון סיימה ב-1:1 נגד צ'וקאריצ'קי המקומית, לאחר שנקלעה לפיגור בדקה ה-35 ושלו הרוש כבש לזכותה את שער השוויון בדקה ה-58.

במשחקי הכנה נוספים: בפולין, דור חוגי שיחק 45 דקות בניצחונה של ויסלה קרקוב 2:3 על פושצ'ה. בהונגריה, ניר ברדע נרשם 29 דקות במשחקה של הונבד, שסיימה ב-1:1 מול סרד הסלובקית במשחק הכנה. בבלגיה, עדן שמיר שיחק מחצית כמחליף ב-1:1 של סטנדרד ליאז' מול לאנס הצרפתית.

במסגרת מקדמות ליגת האלופות, ג'ואל אבו חנא נותר על הספסל של לגיה ורשה, שניצחה 2:3 בחות את בודו גלימט במשחק הראשון מבין שניים. על הספסל לצידו ישב ז'וסואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי