נורלינג בטוח: "גורפינקל ישתלב בצורה מושלמת בסגנון המשחק"

יהב גורפינקל, גלעד קצב
יהב גורפינקל, גלעד קצב | מסך

המגן הישראלי העניק ראיון ראשון לאחר החתימה בנורשפינג: "מקווה שנגרום לאוהדים לחייך". מאמנו: "הוא יצטרך להסתגל לשינויים, עלינו לוודא שזה יקרה בהדרגה". המנהל הספורטיבי: "עקבנו אחריו זמן רב"

(גודל טקסט)

"אני שמח הצטרף למועדון. זה אתגר גדול עבורי ואני רוצה לעזור לו להשיג תוצאות. אני מצפה כבר למשחק הראשון שלי". הדובר הוא המגן השמאלי יהב גורפינקל, שחתם אתמול (רביעי) במפתיע לשלוש שנים בנורשפינג וינסה לסייע לקבוצתו החדשה במאבקי הצמרת בליגה השבדית.

גורפינקל ערך ראיון בשבדיה וסיפר על עצמו בקצרה: "אני מגן שמאלי שאוהב להצטרף להתקפה, אבל כמובן שחשוב לי גם לעשות את העבודה שלי בצד ההגנתי ולעזור לקבוצה לשמור על רשת נקייה. אני שחקן קבוצתי ובאתי לכאן עם מוטיבציה גבוהה להצליח ולעזור לקבוצה. זה מועדון גדול עם מתקנים וכל מה ששחקן צריך, כולם עושים רושם טוב, האנשים חיבקו אותי ואעשה את כל מה שאני יכול כדי לסייע לקבוצה להשיג את המטרות שלה. אני מקווה שנצליח לגרום לאוהדים לחייך".

"אני חושב שהוא ישתלב בצורה מושלמת בסגנון המשחק שלנו", אמר המאמן ריקארד נורלינג כשנשאל על הישראלי. "מדובר בשינוי גדול, שכן הכדורגל בשבדיה ובסקנדינביה שונה מישראל. יהב יצטרך להסתגל ועליינו ולוודא שהוא ייכנס לקצב בהדרגה מבחינה פיזית ונפשית".

המנהל הספורטיבי פטריק ג'ונסון סיפר: "יהב הוא שחקן צעיר ומרגש שמחלקת הסקאוטינג שלנו עקבה אחריו כבר תקופה. הוא משתלב היטב באסטרטגיה בה אנו עובדים עם שחקנים טובים ומתפתחים. אנו מצפים לעקוב אחר התפתחות של יהב ושיתוף הפעולה שלנו בעתיד".

נורשפינג מדורגת במקום הרביעי בטבלה אחרי תשעה מחזורים ובסוף השבוע האחרון היא קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 2:3 גדול על מאלמו. במאזנה של הקבוצה 13 אליפויות, שישיה גביעים, סופר קאפ אירופה וארבע העפלות לשמינית גמר גביע האלופות.

יהב גורפינקל
יהב גורפינקל | נורשפינג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי