דיווח: וייסמן ימשיך בוויאדוליד, האופציות האחרות ירדו מהפרק

שון וייסמן | Ruben Albarran/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

ב-"AS" ערכו כתבה מקיפה בה ניתחו את מצבו של החלוץ הישראלי וטענו שהוא אמור להמשיך בליגה הספרדית השנייה. חטאפה וסלטה ויגו הכחישו רשמית התעניינות, גלאסטראיי, פרנקפורט ואוניון ברלין כבר לא רלוונטיות

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

מה יעלה בגורלו של שון וייסמן בעונת 2021/22? חלוץ נבחרת ישראל, שנשר יחד עם ויאדוליד מהליגה הספרדית הראשונה לשנייה בסיום העונה הקודמת, הוזכר בחודשים האחרונים כמועמד למספר קבוצות ברחבי אירופה. בין הקבוצות שהתעניינו בו על פי הדיווחים השונים – גלאטסראיי, אוניון ברלין, פרנקפורט, סלטה ויגו, חטאפה ועוד.

ב-"AS" הספרדי פרסמו כתבה על וייסמן, לפיה הקבוצות שהביעו התעניינות בוייסמן ירדו מהפרק בזו אחר זו. גלאטסראיי ממשיכה לבנות על רדאמל פלקאו הוותיק, איינטרכט פרנקפורט כבר החתימה את החלוץ הקולומביאני רפאל סנטוס בורה על אותה משבצת וגם אוניון ברלין מצאה חלוץ אחר. כמו כן, למרות הדיווחים שקשרו את וייסמן לקבוצות בכירות בספרד כמו סלטה ויגו וחטאפה, ב-"AS" טוענים שההתעניינות לא הייתה אמיתית.

בדיווח אף ציטטו את המנהל הספורטיבי של חטאפה שהצהיר: "לא הגשנו שום הצעה לוויאדוליד", וכמו כן גם את המנהל המקצועי של סלטה ויגו שאמר: "אנחנו מחפשים לצרף חלוץ בהשאלה, אבל מכוונים לשחקנים צעירים יותר מווייסמן. לא דיברנו עם ויאדוליד לגביו".

שון וייסמן | Denis Doyle/Getty Images

עוד נכתב בדיווח ש"ווייסמן מרגיש שיש לו חוב כלפי ויאדוליד בעקבות ירידה הליגה. הוא יודע שבמשך רוב שלבי העונה שעברה הוא לא הצליח להביא לידי ביטוי את יכולת כיבוש השערים שלו, ורוצה לעשות את זה העונה, כדי להחזיר את ויאדוליד לליגה הראשונה".

כמו, כן, בכתבה צוטט סוכנו של וייסמן, שנשאל הוא החלוץ בן ה-25 מתכוון להמשיך בוויאדוליד וענה: "למען האמת, כרגע אני מעדיף ששון יהנה מהחופשה שלו ולא יתעסק בכדורגל. הסכמנו לא לדבר על זה לפני שהוא יחזור לוויאדוליד. מה יהיה? נראה, אבל הוא אוהב את המועדון ואת האוהדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי