אקס סלטיק גיבה את ביטון: "מאכזב שהוא לא משחק, הוא טאלנט"

ניר ביטון | Ian MacNicol/Getty Images

שחקן העבר של הירוקים-לבנים שלח מסר למאמן החדש של הישראלי, שמעמדו צנח בחודשים האחרונים: "הדבר הכי טוב שפוסטקוגלו יכול לעשות זה להחזיר אותו למוטב"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

מעמדו של ניר ביטון בסלטיק ירד בצורה דרסטית במחצית השנייה של עונת 2020/21. החל מסוף חודש ינואר, הבלם/קשר נכלל בסגל הקבוצה הסקוטית למשחק אחד בלבד, בין השאר בעקבות כרטיס אדום שספג בדרבי הגדול נגד ריינג'רס ופגע במקומו בהיררכיה של ניל נלון. למרות זאת, שחקן העבר של סלטיק, פרנק מקאבני, התראיין ל"Football Insider" והביע אמון ביכולתו של הישראלי להתברג מחדש בסגל בעונה שבפתח.

"ביטון נמצא בסלטיק תקופה ארוכה והוא לא משחק, זו אכזבה גדולה. הוא טאלנט", אמר מקאבני ונתן למאמן החדש, אנג' פוסטקוגלו, את המשימה להחזיר את הישראלי לעניינים: "הדבר הכי טוב שפוסטקוגלו יכול לעשות הוא לשלב שחקנים ישנים בחזרה בסגל. להחזיר אותו ואת טום רוגיץ' למוטב יכול לעשות לנו רק טוב. הם לא קיבלו הזדמנות תחת לנון וקנדי".

ביטון בן ה-29 לא שותף במשחק ההכנה הראשון של סלטיק הקיץ, נגד שפילד יונייטד ביום רביעי האחרון, ובעקבות הצניחה במעמדו הוא הוזכר לאחרונה כמועמד למכבי תל אביב ולהפועל באר שבע, כשהקבוצה מבירת הנגב אף הגישה לו הצעה כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אולם נראה כי דרישות השכר הגבוהות מקשות על הגעתו לאחת הקבוצות מליגת העל.

ניר ביטון | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי