חמד חתם בווסטרן סידני: "המטרה היא להצליח ואעשה הכל בשביל זה"

תומר חמד | Mark Kolbe/Getty Images

הישראלי יישאר באוסטרליה עונה נוספת וינסה להוביל את הקבוצה שסיימה במקום השמיני לצמרת: "חלוץ מצוין שינהיג אותנו לא רק על המגרש", אמר מאמנו החדש

(גודל טקסט)

זה לקח פחות מ-24 שעות, אבל כעת זה הפך לרשמי: יממה אחרי שתומר חמד נפרד מוולינגטון פיניקס ובתקשורת האוסטרלית פורסם שסיכם את כל תנאיו בקבוצת ווסטרן סידני וונדרס, הלילה (בין שבת לראשון) הגיעה ההכרזה הרשמית על חתימתו של הישראלי בן ה-34 לעונת 2021/21 בקבוצתו השנייה בליגה האוסטרלית.

"אני נרגש להצטרף לווסטרן סידני וונדרס", אמר חמד לאתר הרשמי, "לפנינו המון עבודה כדי לעמוד בציפיות המועדון והאוהדים, אבל אני מוכן לתת את כל כולי ומצפה להגיע למועדון ולשחק עבור הקהל המצוין שחוויתי כשחקן וולינגטון וכעת יהיה בצד שלי. המטרה היא להצליח עם המועדון ואתן למען כך את הכל".

מאמנו החדש של חמד, קרל רובינסון, אמר על צירופו: "תומר חלוץ מצוין שמביא איתו המון ניסיון בינלאומי ברמת הקבוצות והנבחרות, מכיר את הכדורגל שלנו והוא מנהיג לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו. הוא יהיה שחקן מאוד מיוחד וחשוב כדי שנבנה כאן משהו מיוחד".

ווסטרן סידני הוא מועדון צעיר במיוחד שזכה להצלחה לא מבוטלת תוך זמן קצר. הוא הוקם רק באפריל 2012, אבל כבר ב-2012/13 הקבוצה זכתה באליפות הראשונה שלה בליגה המקומית, ובשנתיים מתוך השלוש שלאחר מכן היא סיימה כסגנית המוליכה. הישג השיא שלה אי פעם הוא אליפות יבשת אוסטרליה ב-2014, שהביאה אותה עד לאליפות העולם למועדונים של פיפ"א שם היא סיימה במקום השישי. העונה היא סיימה במקום השמיני מתוך 12.

ווסטרן משחקת באצטדיון בנק ווסט שמכיל כ-30,000 צופים ויש לציין שרבים מאוהדיה מוסלמים, כך שיהיה מעניין לראות כיצד הם יתייחסו לחמד שכה מזוהה עם הקהילה היהודית ונוהג לחגוג עם דגל ישראל. בהודעה על חתימתו כבר ניתן לראות שלא כל אוהדי הקבוצה מרוצים מכך, אולם מדובר בחלק קטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי