עזיבת אלי דסה מתקרבת? ויטסה צירפה מגן ימני

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

הקבוצה מארנהיים הודיעה על החתמת רומריק יאפי הצעיר, שעבר מפריז סן ז'רמן לברייטון לפני כשנתיים. הישראלי טרם השיב לאולטימטום להאריך את חוזהו

(גודל טקסט)

בסוף השבוע האחרון דיווחה התקשורת ההולנדית על כך שוויטסה החלה לחפש אחר מגן ימני שיחליף את אלי דסה, שמחוזר על ידי מספר מועדונים מליגות בכירות יותר וביניהם ככל הנראה גם גרנאדה מספרד, אבל בהחלט ייתכן שעזיבת הישראלי הולכת ומתקרבת בצעדי ענק, כי הבוקר (ראשון) הודיעה ויטסה על מגן חדש שהצטרף למועדון.

הצהובים-שחורים הודיעו על צירופו של הצרפתי בן ה-20 רומריק יאפי, שגדל בפריז סן ז'רמן ועבר לברייטון באוגוסט 2019, אולם לא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת. יאפי השתייך לקבוצת המילואים של ברייטון והיה שחקן הרכב עד השליש האחרון של העונה, אז מצא את עצמו בעיקר על הספסל וביציע. יש לציין שדסה הוא המגן הימני הטבעי היחיד שהיה בסגל ויטסה עד היום, כך שגם קיימת האפשרות שהוא יישאר למרות כל הפרסומים בנושא וחרף האולטימטום.

כזכור, כבר לפני מספר שבועות פורסם בהולנד שוויטסה הציבה אולטימטום לדסה ולפיו עליו להאריך את חוזהו בארנהיים או למצוא קבוצה שתרכוש אותו, מתוך רצון לא לאבד אותו ללא תמורה בתום העונה. דסה גם קיבל אישור להצטרף לאימונים באיחור, הסיבה הרשמית היא השתתפותו במשחקי נבחרת ישראל, אולם הוא לא שותף במשחקי ההכנה עד כה ובהחלט ייתכן שבקרוב נשמע על עזיבתו לספרד או ליגה אחרת בכירה מההולנדית, או אולי על חוזה חדש מעבר לקיץ 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי