עבדה עשוי לשחק בשלישי, מאמן סלטיק: "יש בו את מה שחיפשנו"

ליאל עבדה | האתר הרשמי של סלטיק

החלוץ הישראלי עשוי לערוך בכורה באימפריה הסקוטית כבר במשחק החשוב בליגת האלופות מול מיטיולן בשל מכת פציעות בחלק הקדמי. אנג' פוסטקוגלו: "ליאל מהיר, מרגש ויודע להבקיע. משוכנע שייכנס לעניינים במהרה"

(גודל טקסט)

ליאל עבדה הפך אתמול (רביעי) רשמית לליגיונר כאשר חתם בסלטיק. האימפריה הסקוטית שילמה למכבי פתח 3.5 מיליון ליש"ט עבור 80% מכרטיסו של השחקן בן ה-19, אשר חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.

עבדה ישתכר כ-10,000 ליש"ט לשבוע, משמע כחצי מיליון ליש"ט בכל שנה. הוא גם ירוויח 2,000 ליש"ט בכל פעם שהוא יהיה בהרכב ובחוזהו גם הוכנסו מענקי אליפות והעפלה לליגת האלופות. מחר יערוך חלוץ נבחרת ישראל את אימון הבכורה שלו, וייתכן שמשחק הבכורה יגיע יותר מהר ממה שהוא ציפה.

לסלטיק מצוקה רצינית בחלק הקדמי. ליי גריפית'ס נזרק ממחנה האימונים בשבוע שעבר מכיוון שהוא נמצא תחת חקירה משטרתית וחשוד בהחלפת "הודעות פסולות" עם נערה בת 15. אודוסן אדוארד וראיין כריסטי פצועים, ואליהם אפשר להוסיף את מייקל ג'ונסטון וקראמוקו דמבלה, שסיימו אתמול מדדים את משחק האימון מול בריסטול סיטי (0:0). בלי קשר, גם ניר ביטון פצוע.

ליאל עבדה | סלטיק, האתר הרשמי

לאור כל ההיעדרויות הללו, עבדה עשוי להיזרק למים מוקדם מאוד, במשחק הרשמי הראשון של עונת 2021/22 עבור סלטיק – מול מיטיולן ביום שלישי במוקדמות ליגת האלופות. מדובר במשחק חשוב מאוד עבור הירוקים-לבנים, שיפגשו את הקבוצה מדנמרק במסגרת הסיבוב שלישי של מוקדמות הצ'מפיונס.

בתוך כך, מאמן סלטיק, אנג' פוסטקוגלו, החמיא לעבדה ואמר: "אנחנו שמחים שההחתמנו את ליאל ושהוא מצטרף אלינו לאימונים מיידית. הוא שחקן צעיר טוב מאוד שעשה עונה טובה בעונה הקודמת. רציתי מאוד להוסיף אופציות לחלק הקדמי שלנו, והוא אחד שיש לו את התכונות והיכולות שאנחנו מחפשים כשמדובר בסגנון הכדורגל שאנחנו רוצים לשחק. הוא שחקן מהיר ומרגש שיודע להבקיע שערים. הוא יתחיל להתאמן איתנו ביום שישי ונראה באיזה מצב הוא נמצא. אני משוכנע הוא יוכל להיכנס לעניינים במלוא המהירות".

אנג' פוסטקוגלו | Craig Foy/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי