עבדה ערך אימון בכורה והוצג בסלטיק: "רוצה להראות מה אני מסוגל"

ליאל עבדה | סלטיק, האתר הרשמי

הקשר התייצב למסיבת עיתונאים ועלה לראשונה עם חבריו החדשים לכר הדשא במתחם בגלאזגו: "לפני שבוע אמרו לי שהמועדון והמאמן רוצים אותי ומיד אמרתי כן, לא חשבתי פעמיים"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

יומיים לאחר החתימה בסלטיק, ליאל עבדה ערך פגש היום (שישי) את חבריו החדשים, שבעת החתימה על חוזהו היו במהלך משחק אימון, עלה לראשונה על כר הדשא לאימון בכורה וגם שוחח עם המנג'ר אנג' פוסטקוגלו, מי שהחליט להשקיע ברכישתו ממכבי פתח תקווה 3.5 מיליון ליש"ט ולהחתימו לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת תמורת שכר של כחצי מיליון ליש"ט בכל שנה.

עבדה בן ה-19 אמנם רק היום ערך את אימון הבכורה שלו, אולם נמצא בתמונת ההרכב למשחק הקריטי של סלטיק ביום שלישי במוקדמות ליגת האלופות נגד מיוטילן (החל מ-21:40 בשידור ישיר בספורט4) ועל הצפיות ממנו אמר: "אני מאוד נרגש להיות כאן. כולם קיבלו אותי בצורה נהדרת והתחושות טובות. אני מרגיש בבית. התרגשתי מאוד ושמחתי להתאמן בפעם הראשונה עם כולם".

צפו בהצגתו המלאה של ליאל עבדה בסלטיק

עבדה גם שוחח על העובדה שאחד מחבריו לקבוצה הוא ניר ביטון, מה שיסייע לו מאוד להתאקלם: "כמובן ששוחחתי עם ניר לפני שחתמתי והוא סיפר לי על המקום המדהים. אני מקווה שנוכל להצליח ביחד. זה מדהים להגיע למועדון גדול כמו סלטיק ואני מאוד רוצה להראות לאוהדים ולכל המועדון מה אני מסוגל לעשות".

ליאל עבדה | האתר הרשמי של סלטיק

כשנשאל עבדה היכן העמדה האהובה עליו, השיב: "אני הכי טוב בצד ימין, אבל יכול גם לשחק בחוד וגם בצד שמאל. בכל מקרה אעשה כל מה שהמאמן יבקש ממני ואתן את הכל עבור הקבוצה".

לסיום, נשאל על המו"מ המהיר: "לפני שבוע שמעתי שסלטיק רוצה אותי ושהמאמן מעוניין בי ולא חשבתי פעמיים – מיד אמרתי כן והגעתי תוך שבוע. אעשה את המקסימום כדי שסלטיק שוב תזכה באליפות ואני נרגש לשחק מול אצטדיון שמראש מלא עד אפס מקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי