עוד שחקן על העמדה של דור פרץ: בוסיו על סף חתימה בוונציה

ג'אנלוקה בוסיו | TIM VIZER/AFP via Getty Images

העולה החדשה לסרייה A קרובה לצרף תמורת כארבעה מיליון יורו את חברו של גדי קינדה בקנזס סיטי, שחקן נבחרת ארה"ב שרק לאחרונה חגג את יום הולדתו ה-19 ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים ב-MLS

(גודל טקסט)

ספק אם דור פרץ ציפה לכך. פחות מ-24 שעות אחרי שוונציה השלימה את רכישתו של הקשר האמריקאי בן ה-19 טאנר טסמן מדאלאס, באיטליה פורסם כי העולה החדשה לסרייה A נמצאת על סף רכישת קשר נוסף – גם הוא אמריקאי וגם הוא משחק בעמדה של פרץ ושל טסמן – ג'אנלוקה בוסיו, שגם מחזיק בדרכון אירופי.

בוסיו, קשר קנזס סיטי וכמובן שהוא חברו של גדי קינדה לקבוצה, משחק בעיקר במרכז השדה ויכול גם לשחק מתחת לחלוץ ואפילו בחוד כשאין ברירה, חגג את יום הולדתו ה-19 רק בחודש מאי האחרון והוא נמצא במגמת עלייה משמעותית. לפי הפרסום, ונציה תרכוש אותו תמורת כארבעה מיליון יורו.

רק בנובמבר 2019 עלה בוסיו לבוגרים בקנזס, אך במהרה ביסס את מעמדו כאחד הכוכבים העולים ב-MLS. העונה כבש שני שערים ובישל שניים ב-13 משחקים ובעונה שעברה כבש שני שערים ובישל ארבעה ב-24 משחקים ב-MLS.

לבוסיו, שחקן נבחרת ארצות הברית הבוגרת שבימים אלו נמצא איתה בגולד קאפ, יש דרכון איטלקי בשל משפחתו של אביו והוא אינו ייחשב לשחקן זר. הוא גם היה מועמד הקיץ לססואולו ולטורינו, אך לפי "סקיי" תהיה זו ונציה שתזכה בשירותיו.

דור פרץ | ונציה, האתר הרשמי
עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי