מרגש: 27 דקות לליאל עבדה בהופעת הבכורה בסלטיק

ליאל עבדה | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

הרכש החדש של הסקוטים עלה בדקה ה-63, אך קבוצתו הפסידה 1:0 לפרסטון. 90 דקות למרציאנו בפיינורד שסיימה ב-3:3 משוגע מול ורדר ברמן. 12 דקות לשמיר, במשחק המשוגע של ליאז'. 0:4 לפרטיזן, נאתכו שותף לחצי שעה

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

הליגיונרים הבכירים של הכדורגל הישראלי ממשיכים בהכנות לקראת עונת 2021/22, כאשר שניים מהבולטים שלהם, אופיר מרציאנו וליאל עבדה, קיבלו הזדמנות להוכיח את מקומם בקבוצות החדשות אליהם הצטרפו בחלון ההעברות הנוכחי.

שחקנה החדש של סלטיק, ליאל עבדה, שותף ל-27 דקות במשחק ההכנה של הסקוטים נגד פרסטון מליגת המשנה באנגליה. הישראלי שהגיע ממכבי פתח תקווה עלה לכר הדשא בדקה ה-63 וראה את האנגלים עולים ליתרון כעבור דקה עם בעיטה מוצלחת של בן וייטמן מהנקודה הלבנה. בדקה ה-74, עבדה איים על השער מקצה הרחבה אך נעצר אצל שוער היריבה. לצערו, ה"בויז" לא הצליחו למצוא את שער השוויון והמשחק הסתיים ב-0:1 אנגלי.

ליאל עבדה | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

פרטיזן בלגרד פתחה את העונה בסרביה בסטייל עם 0:4 גדול במשחק החוץ נגד פרולטר כשכל השערים נכבשים כבר אחרי 28 דקות. ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל, עלה מהספסל בדקה ה-60. רק ארבעה משחקים הסתיימו ממחזור הפתיחה ובינתיים הקבוצה מוליכה את הטבלה.

אופיר מרציאנו, שהשלים הקיץ מעבר יוקרתי מהיברניאן לפיינורד, פתח בשער ההולנדים שפגשו למשחק ראווה את היורדת הטרייה לליגה השנייה בגרמניה, ורדר ברמן. נאופל באניס העלה את פיינורד ליתרון 0:2 עם צמד עד הדקה השמינית, אך איליה גרואב ויוהאנס אגשטיין דאגו לקבוע שוויון עוד לפני המחצי. אגשטיין השלים צמד ומהפך בדקה ה-57, אך נואה נאויוקס קבע 3:3 בתום משחק הפכפך מבחינת קבוצתו של מרציאנו שהשלים 90 דקות.

אופיר מרציאנו | הטוויטר הרשמי של פיינורד

עדן שמיר שותף ל-12 דקות במשחק ההכנה של סטנדרד ליאז' נגד ראן הצרפתית, שגם הוא הסתיים ב-3:3. הבלגים הוליכו 0:3 במחצית בזכות צמד של ז'ואאו קלאוס ושער של ניקולס רסקין, אך הם לא הצליחו לשמור על היתרון. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-78 וראה את פלאביין טייט מבקיע את שער השוויון הדרמטי בתוספת הזמן.

חלוצה של הופנהיים הגרמנית, מונאס דאבור, נותר מחוץ לסגל קבוצתו שהפסידה במשחק ההכנה שלה 1:0 להיידנהיים מליגת המשנה בגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי