צ'יבוטה כבש בסופר קאפ הבולגרי: "תמיד קמתי מהכישלונות"

מאוויס צ'יבוטה חוגג | לודוגורץ, רשמי

החלוץ בן ה-25 עלה מהספסל וכבש את השער האחרון ב-0:4 המוחץ של לודוגורץ על צסק"א סופיה וריגש בפוסט לאחר המשחק: "החיים היכו בי לא פעם וקרו לי דברים שלא רציתי לראות, מאמין שהטוב עוד לפניי"

(גודל טקסט)

מאוויס צ'יבוטה הוזכר לא פעם כמועמד לחזור לליגת העל שלנו, אך לעת עתה הוא נשאר בבולגריה. הערב (שבת) החלוץ בן ה-25 פתח את עונת 2021/22 בלודוגורץ ברגל ימין עם ניצחון 0:4 על צסק"א סופיה בסופר קאפ הבולגרי – זכייה חמישית שלה בתואר. האלופה כלל לא ספרה את יריבתה. בדקה ה-14 שער של המארחת נפסל אך זה לא מנע ממנה להסתער.

אלכס סנטנה כבש בדקה ה-29 ורגע לפני המחצית (42) דומיניק ינקוב הכפיל את התוצאה. החלוץ פיירוס סוטיריו קבע 0:3 בדקה ה-49 וגם צ'יבוטה השתתף בחגיגה. הוא עלה מהספסל בדקה ה-79 במקום ינקוב וכבש את הרביעי אחרי חמש דקות כשהצטרף מאחור ובעט כדור שטוח לרשת. עד עתה, צ'יבוטה, ששותף גם בצמד המשחקים במוקדמות ליגת האלופות, רשם שער ובישול ב-36 דקות בלבד.

שחקני לודוגורץ חוגגים | לודוגורץ, רשמי

לאחר המשחק העלה החלוץ פוסט לרשתות החברתיות על רקע תמונה שלו עם הגביע וכתב: "החיים הכו בי לא פעם והראו לי דברים שלא רציתי לראות. הרגשתי את העצב והכישלון, אבל דבר אחד בטוח: תמיד קמתי בחרה ואני עדיין מאמין שהטוב ביותר עוד לפניי".

עוד הוסיף: "זה אולי אצטדיון שונה אבל אני עדיין מרגיש אותו ילד עם אותם החלומות". ביום רביעי תתארח לודוגורץ אצל מורה הסלובנית בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות במשחק חשוב מאוד.

עוד באותו נושא: מאוויס צ'יבוטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי