דיווח באיטליה: פיזה אישרה שמתנהל מו"מ לצירוף יונתן כהן

יונתן כהן | אריאל שלום

מכבי ת"א תאבד את אחד מכוכביה? הקבוצה מליגת המשנה מודה כי ישנו ניסיון לרכוש את שחקן ההתקפה, ב"lanazione" נטען: "סיכוי טוב שהוא יצטרף"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עברה שינוי די משמעותי במהלך הקיץ ומובן מאליו שהסגל עדיין לא הושלם לקראת פתיחת העונה, אבל הזמן הולך ואוזל כי כבר ביום חמישי היא תפתח רשמית את 2021/22 במשחק חוץ במונטנגרו נגד סוטייסקה במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג (21:30, ישיר בספורט4).

בסוף השבוע היה הדד-ליין לרישום שחקנים לשני המשחקים נגד המונטנגרים, אולם חשוב לציין שאם מכבי ת"א תחתים שחקן או שניים עד יום רביעי בלילה, על אף שספק אם זה יקרה, ניתן יהיה לרשום אותם לשני המשחקים הקרובים. בינתיים, באירופה דווקא לא מדווחים על רכש פוטנציאלי, אלא על שחקן שעשוי לעזוב את קריית שלום.

בימים האחרונים כבר פורסמו מספר דיווחים על כך שפיזה האיטלקית מעוניינת ביונתן כהן, אלא שאמש פורסם באחד מכלי התקשורת בעיר כי במועדון מאשרים שישנן שיחות עם כהן, בתקווה שהוא יחתום כבר בימים הקרובים.

יונתן כהן | ברני ארדוב

"כהן מוערך בכ-2 מיליון יורו וזה לא יהיה פשוט לצרף אותו, אבל יש סיכוי טוב", נכתב ב"lanazione", "בינואר טורינו ניסתה לצרף אותו ועשתה ככל שביכולתה עד שיצא עשן לבן, אבל מכבי תל אביב דרשה 3 מיליון יורו". כעת, גם לאור רצונו של הקשר לצאת, בפיזה אופטימיים שניתן יהיה להאיץ את המו"מ בקרוב. בעונה שעברה, יש לציין, פיזה סיימה במקום ה-14 בליגת המשנה באיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי