גיא מלמד עשוי לחזור לסקוטלנד: "עניין של זמן, מחכים להצעה הנכונה"

גיא מלמד | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

החלוץ מעורר עניין בליגת העל, אבל לפי סוכנו הבריטי, הכיוון הוא חזרה לבריטניה: "באנגליה לא מכירים אותו מספיק, אמרתי לו שהוא צריך לתקוע יתד בסקוטלנד, אפילו שבישראל הוא יכול להרוויח קצת יותר"

(גודל טקסט)

האם גיא מלמד בדרך חזרה לבריטניה? החלוץ עדיין לא מצא קבוצה לעונה הבאה אחרי שעזב את סנט ג'ונסטון הסקוטית, אבל על פי ריאיון שהעניק סוכנו, חזרה לממלכה בהחלט מצאת על הפרק. יתרה מכך, הסוכן אף חשף כי מלמד סירב למספר הצעות מקבוצות ליגת העל בישראל.

מלמד אמנם זכה לחיזורים ממספר קבוצות ליגת העל וביניהן הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה, אולם קלייב הארט, סוכנו הבריטי של החלוץ, משוכנע שניתן להשאירו בממלכה – ואפילו לשדרגו מסקוטלנד לאנגליה, גם אם מדובר בירידה מליגה בכירה לליגה השלישית בטיבה במולדת הכדורגל: "גיא סירב למספר הצעות לאחרונה – הוא יכול להרוויח בישראל קצת יותר, אבל הוא רוצה לחזור לבריטניה. הוא קצת תקוע בין לבין".

עם זאת, מלמד כנראה מחזיק בהצעה מסקוטלנד או מליגה נמוכה באנגליה ועל כך אמר סוכנו: "הטלפון הנכון שיגיע השבוע מסקוטלנד יכול להחזיר אותו. אני חושב שזה עניין של זמן ונראה אם תהיה עסקה. היה גם עניין מקבוצות בליגה האנגלית הראשונה, אבל אני לא חושב שבאנגליה ראו אותו מספיק והם כבר מכירים אותו. אני אמרתי לו שאני רוצה לראות אותו תוקע יתד בליגה הסקוטית".

נזכיר כי מלמד יצא רק בשנה שעברה ממכבי נתניה לסנט ג'ונסטון ועל אף שבעונת הבכורה מעבר לים לא זכה להזדמנויות רבות, בכל זאת הצליח להרשים וסיים עם מספרים די מרשימים של 5 שערים ו-3 בישולים ב-14 הופעות בלבד בפרמיירליג הסקוטית – ב-708 דקות בסך הכל. הוא גם כבש פעמיים בגביע הסקוטי.

גיא מלמד | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי