בטורקיה הזהירו את גלאטסראיי מזהבי, שיפתח לצד גצה בהתקפה

ערן זהבי | NESImages/DeFodi Images via Getty Images

הכוכב הישראלי יחל ברביעי (21:55, ספורט2) רשמית את העונה החדשה כאשר ישחק עם פ.ס.וו (ללא מאלן ודמפריס) במוקדמות ליגת האלופות. שמידט שינה מערך שיתאים יותר לזהבי וגצה, טוראן ובאבל יפתחו בקבוצה הטורקית

(גודל טקסט)

ערן זהבי יתחיל מחר (רביעי, החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט2) רשמית את עונת 2021/22, כאשר יארח יחד עם פ.ס.וו איינדהובן את גלאסטראיי לקרב מסקרן במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. אחרי עונה עם מאכזבת, הקבוצה של החלוץ הישראלי עברה מתיחה פנים רצינית מאוד הקיץ, ולו יש תפקיד חשוב אפילו יותר.

דוניל מאלן ודנזל דמפריס, הקפטן, יעזבו הקיץ ולא ייכללו בסגל. החלוץ בדרך לדורטמונד, המגן ככל הנראה לאברטון. היעדרותו של מאלן, ששיתף בעונה הקודמת פעולה עם זהבי בחוד במערך של 4-2-2-2, תאפשר לערן לשחק כחלוץ הבודד.

על פי הדיווחים בהולנד, המאמן רוג'ר שמידט, שספג ביקורת גדולה בעונה הקודמת, החליט העונה לעבור ל-4-5-1, שגם יחמיא לזהבי וגם יחמיא למריו גצה. הקשר הגרמני בעונה שעברה נאלץ לשחק לא מעט בכנף, אבל הפעם, הוא הולך להיות ה'10' וישחק מתחת לזהבי.

ערן זהבי, מריו גצה | Nico Paetze/DeFodi Images via Getty Images

גצה התראיין לאחרונה לתקשורת בהולנד ודיבר על השינוי הטקטי הנחוץ: "רוג'ר חשב שזה נכון להזיז אותי למקום שנותן לי יותר גמישות כדי שאוכל ליצור יותר שטחים". הקשר, שכבש את שער הניצחון של נבחרת גרמניה בגמר מונדיאל 2014, נשאל האם הוא רוצה לחזור לליגות הגדולות באירופה ואמר: "אין הצעות, וזו חייבת להיות הצעה ממש ממש טובה כדי לגרום לי לרצות ללכת".

אז גצה יפתח לצד זהבי, כאשר במרכז ההגנה יערוך בכורה הבלם אנדרה רמאליו, אותו שמידט הדריך גם בלברקוזן וזלצבורג ומאוד מעריך אותו. פיליפ מוונה, שהגיע ממיינץ, ישחק לראשונה גם הוא ויפתח בעמדת המגן הימני.

בתקשורת הטורקית ניתחו את פ.ס.וו והזהירו את גלאטסראיי מגצה וזהבי: "השמות הבולטים בקבוצה". שש פעמים נפגשו הקבוצות בעבר ומעולם לא נפרדו בתיקו, כאשר איינדהובן ניצחה ארבע פעמים וגלא פעמיים. עם זאת, המפגש הרשמי האחרון בין הקבוצות נרשם אי שם באוקטובר 2006.

בגלאסטראיי החזקה משחקים מספר שחקנים מוכרים דוגמת ארדה טוראן וראיין באבל המתבגרים, שיפתחו בהרכב הקבוצה. גם רדאמל פלקאו משחק בקבוצה הטורקית, אך לא ברור האם יעלה ב-11 של המאמן, פתיח טרים.

ערן זהבי | Photo Pestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי