לוהט: שער ובישול למנור סולומון במשחק הכנה של שחטאר דונייצק

מנור סולומון | האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

הכתומים-שחורים הביסו 0:5 את אובולון קייב מהליגה השנייה באוקראינה. הישראלי בישל לפדריניו בדקה השמינית, הכפיל את התוצאה כעבור 11 דקות, היה מעורב בשער השלישי והרביעי והוחלף במחצית. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

לאחר שגילו כי יפגשו את גנק במוקדמות ליגת האלופות, שחטאר דונייצק ונציגה הישראלי, מנור סולומון, ממשיך בהכנות לעונה החדשה. הערב (שני), סגנית אלופת אוקראינה הביסה 0:5 את אובולון קייב מהליגה השנייה באוקראינה.

הכוכב הישראלי, שכבש בשניים ממשחקי ההכנה הקודמים של הכתומים-שחורים, פתח בהרכב ועבר לתפקיד המבשל בדקה השמינית כאשר מסר מאגף שמאל לפדריניו, שהבקיע את שערו הראשון בקבוצה מאז שהצטרף הקיץ מבנפיקה. בדקה ה-19 הישראלי קבע 0:2 לאחר שהטעה את השוער, ובמקום למסור הוא בעט לפינה הקרובה של הרשת.

המחצית הנהדרת של סולומון לא נעצרה, והוא היה מעורב גם בשער השלישי והרביעי. בדקה ה-37, שחקן נבחרת ישראל חטף את הכדור ברחבת היריבה, ומשם הקבוצה חיברה מספר מסירות עד שמייקון קבע 0:3. כעבור שתי דקות, סולומון בעט למסגרת אך הכדור פגע בשחקן הגנה. עם זאת, לאסינה טראורה השתלט על הריבאונד והבקיע את השער הרביעי. לקראת המחצית השנייה ערך המאמן רוברטו דה זרבי שינויים רבים, ובכך הישראלי סיים את דרכו בהתמודדות אחרי 45 דקות. שתי דקות מפתיחת המחצית, ארטם בונדרנקו כבש וקבע את תוצאת הסיום.

צפו בתקציר

מנור סולומון חוגג | האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי