ליאל עבדה: "הימים הראשונים עזרו לי להבין את הציפיות בסלטיק"

ליאל עבדה | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

אחרי שכבש בהופעת הבכורה בקבוצתו החדשה, החלוץ התראיין לאתר הרשמי וסיפר: "כשהגעתי לאצטדיון הייתי בהלם מכל האוהדים שבאו לתמוך בנו. זה הרגיש מדהים לפתוח במשחק כזה, רוצה להוכיח שאני שחקן טוב שיכול לעזור"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

טבילת האש של ליאל עבדה כשחקן סלטיק הייתה לא רק מוצלחת, אלא חלומית: החלוץ בן ה-19 כבש את השער היחיד של הסקוטים ב-1:1 נגד מיוטילן במוקדמות ליגת האלופות, שישה ימים בלבד אחרי החתימה שלו בקבוצה. היום (חמישי) הוא דיבר על כך ועל הימים הראשונים שלו בראיון לאתר הרשמי של סלטיק.

"זו הייתה הרגשה מדהימה לפתוח בהרכב במשחק כזה, על הכרטיס לליגת האלופות ולעיני האוהדים", אמר עבדה. "האימונים שעשיתי עם הקבוצה מאוד עזרו לי להכיר את השחקנים והמאמן ולהבין מה הוא רוצה ממני. זה נתן לי להבין את הציפיות סביב המועדון. כשהגעתי לסלטיק פארק, הייתי בהלם מכל האוהדים שחיכו שם כדי לתמוך בנו כשירדנו מהאוטובוס. אני מקווה להסב לאוהדים גאווה".

מלבד השער שכבש, עבדה כמעט הצליח גם לבשל לראיין כריסטי, שבעט לקורה אחרי מסירה של הישראלי. הרכש ממכבי פתח תקווה סיפר: "בתחילת המשחק התרגשתי מאוד. זו במה גדולה ומשחק חשוב עבורנו. ברגע שהמשחק התחיל ונגעתי בכדור, צברתי הרבה ביטחון. זה נתן לי להרגיש שאני מסוגל לעשות משהו מיוחד ואני מאוד שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה עם שער. לכבוש בהופעת הבכורה זו ההתחלה הכי טובה שאפשר לבקש. אני רוצה להמשיך כך, לעבוד קשה ולהוכיח לכולם שאני שחקן טוב שיכול לעזור לקבוצה".

עבדה הוסיף לקראת הגומלין נגד מיוטילן: "הדבר הכי חשוב עבורי הוא לעזור לקבוצה לנצח. זה לא משנה אם אני כובש או לא, כל עוד אנחנו מנצחים, ואני בטוח שאנחנו יכולים לנצח ביום רביעי".

ליאל עבדה | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי