סולומון בישל ביום הולדתו, אסיסט לעבדה בתבוסה של סלטיק

מנור סולומון, לאסינה טראורה | שחטאר דונייצק, האתר הרשמי

קשר נבחרת ישראל סידר שער לטראורה בניצחון 1:2 של שחטאר על אינהולץ במחזור הפתיחה באוקראינה. החלוץ הכין לכריסטי, אך הסקוטים ספגו 6:2 מווסטהאם בהכנה. 61 דקות לדאבור ב-2:2 של הופנהיים מול גרויתר פירת'

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בין שני משחקי מוקדמות ליגת האלופות מול מיטיולן, סלטיק קיימה הערב הערב (שבת) משחק אימון נגד ווסטהאם והובסה 6:2 בידי קבוצת הפרמיירליג, על אף שליאל עבדה רשם הופעה טובה מבחינה אישית ובישל לראיין כריסטי בדקה ה-50. החלוץ הישראלי, שכבש בבכורה הרשמית שלו מול הדנים, פתח בהרכב של סגנית אלופת סקוטלנד שעלתה ליתרון בדקה השמינית משער של קאלום מקגרגור. מיקייל אנטוניו (23 ו-32) ומארק נובל (38 בפנדל) הפכו במחצית הראשונה, ולאחר השער המצמק שבישל עבדה, היו אלה סעיד בנרחמה (54), ג'רוד בואן (74) והמחליף בן ה-19 ארמסטרונג אוקופלקס, שהגיע מסלטיק (85), שקבעו את תוצאת המשחק. ניר ביטון ישב על הספסל.

* מאוחר יותר, באוקראינה, שחטאר דונייצק החלה את דרכה בליגה המקומית עם ניצחון 1:2 על אינהולץ פטרובה, כאשר מנור סולומון, שחוגג היום את יום הולדתו ה-22, בישל את השער הראשון במשחק, אותו כבש לאסינה טראורה בדקה ה-12. אלאן פטריק הכפיל לזכות ה"כורים".

* בגרמניה, מואנס דאבור פתח בהרכב של הופנהיים, שסיימה ב-2:2 את משחק ההכנה שלה מול גרויתר פירת'. החלוץ הישראלי הוחלף בדקה ה-61.

ליאל עבדה | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

עילאי אלמקייס שיחק 79 דקות בהופעת הבכורה שלו בליגה האוסטרית, כאשר אדמירה חילצה 1:1 בדקה ה-94 מול טירול במחזור הראשון. הקשר הישראלי קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-36 וחברו ג'וזף גנדה נכנס בדקה ה-67 כחילוף השני שביצע אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל לשעבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי