נאתכו כבש צמד כולל שער לחיבורים. הפסד מפתיע לרפאלוב ואנדרלכט

ליאור רפאלוב | Jeroen Meuwsen/BSR Agency/Getty Images

קשר פרטיזן הוביל את קבוצתו ל-0:2 על וויבודינה והוחלף בדקה ה-62. הכוכב החדש של הבלגים עלה לבכורה רשמית כמחליף ונכנע 3:1 לעולה החדשה, סן ז'ילואה. בריבו וגורפינקל ערכו בכורה כמחליפים בוולפסברגר ונורשפינג

(גודל טקסט)

לא מעט שחקנים ישראלים הפכו הקיץ לליגיונרים או עברו לתחנות חדשות באירופה, והערב (ראשון) כמה מהם שותפו במשחקי קבוצתיהם ברחבי היבשת.

ביברס נאתכו רשם משחק מצוין במדי פרטיזן בלגרד והוביל אותה ליתרון 0:2 על וויבודינה במסגרת המחזור השני בליגה הסרבית עם צמד אישי מצוין. הקשר הישראלי הפציץ מקצה הרחבה עם בעיטה נהדרת מהאוויר כבר בדקה הרביעית והשלים צמד בדקה ה-58 כשתוך הרחבה סיים בנגיעה עם בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה. ארבע דקות לאחר מכן נאתכו הוחלף.

צפו בשער המדהים של נאתכו:

ליאור רפאלוב ערך את הבכורה הרשמית שלו במדי אנדרלכט ולא הצליח למנוע הפסד ביתי מפתיע 3:1 לעולה החדשה סן ז'ילואה במחזור הפתיחה של הליגה הבלגית. הקשר הישראלי הוותיק נכנס בדקה ה-63, רגע אחרי שדניז אונדאב הגרמני השלים צמד והעלה את האורחת ליתרון שגדל בדקה ה-73. לא הפתיחה לה קיוותה הקבוצה של וינסנט קומפני.

עדיין בבלגיה, גם יונס מלדה הפסיד עם גנט בליגה הבלגית, 2:1 מול סט. טרוידן. הקשר שכבש באירופה בשבוע שעבר, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-65.

תאי בריבו ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה האוסטרית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-82 של המשחק הביתי בו וולפסברגר ספגה 1:1 בדקה האחרונה מהעולה החדשה אוסטריה קלגנפורט. אליאל פרץ נכנס בדקה ה-65.

יהב גורפינקל ערך הופעת בכורה בליגה השבדית עם שש דקות בהפסדה של נורשפינג 2:1 בחוץ מול האמרבי. המגן הישראלי נכנס בדקה ה-84, מיד לאחר שהמארחת השלימה מהפך.

יהב גורפינקל | הטוויטר הרשמי של נורשפינג

אופיר מרציאנו עמד בשערה של פיינורד במחצית השנייה של משחק ההכנה מול פאוק סלוניקי, בו הפסידו ההולנדים 2:1. שוער נבחרת ישראל ספג בדקה ה-52 את השער המכריע, כשכדור רוחב חלש עבר אותו.

מאוויס צ'יבוטה פתח בהרכב של לודוגורץ והוחלף בדקה ה-70 בניצחון החוץ 1:3 על לוקומוטיב פלובדיב במחזור הפתיחה בליגה הבולגרית. האלופה נערכת לגומלין מול מורה במוקדמות ליגת האלופות, אחרי 0:0 במשחק הראשון בסלובניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי