נאתכו בישל בהעפלה של פרטיזן, מרציאנו ופיינורד נמנעו ממבוכה

ביברס נאתכו | פרטיזן בלגרד, רשמי

קונפרנס ליג: קשר הסרבים הוביל לשער הראשון ב-0:2 על דונאיסקה סטרדה הסלובקית. השוער סופסל, ההולנדים ניצחו 2:3 את דריטה הקוסוברית בזכות שער בתוספת הזמן. מלדה נכנס בדקה ה-73, גנט הפסידה אך עלתה לשלב הבא

(גודל טקסט)

לא רק ארבע קבוצות ישראליות לקחו הערב (חמישי) חלק בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, אלא גם שלושה ליגיונרים, כאשר שלושתם הבטיחו את המקום בסיבוב השלישי של המפעל החדש.

הקשר והקפטן של הנבחרת, ביברס נאתכו, פתח בהרכב פרטיזן בלגרד בחוץ נגד דונאיסקה סטרדה הסלובקית. הסרבים ניצחו 0:1 במשחק הראשון, ובישול של הישראלי לדנילו פאנטיץ' בדקה ה-20 נתן למאמן פרטיזן בהווה ומכבי חיפה בעבר, אלכסנדר סטאנוייביץ', הרבה אוויר לנשימה. נאתכו הוחלף בדקה ה-61, וראה את ריקרדו גומש קובע 0:2 עשר דקות לסיום. בסיבוב השלישי הסרבים יפגשו את סוצ'י מהליגה הרוסית, המוכרת היטב לנאתכו.

אחרי 0:0 בחוץ נגד דריטה הקוסוברית, פיינורד של אופיר מרציאנו קיוותה להימנע מהדחה מביכה ומפתיעה. השוער הישראלי נותר על הספסל, וחזה באחת הדרמות הגדולות של המפעל עד כה. חוס טיל העלה את ההולנדים ליתרון בדקה השביעית, אך האורחת הצנועה הדהימה עם מהפך אחרי שהשוותה בדקה ה-12 וכבשה שוב כעבור ארבע דקות. טיל השלים צמד והשווה בדקה ה-68, ובתוספת הזמן הוא השלים שלושער ענק והציל את מועדון הפאר ההולנדי רגע לפני שהוא נגרר להארכה מול יריבה קטנה בהרבה. בשלב הבא מצפה לפיינורד משוכה לא פשוטה – לוצרן השוויצרית.

חלוצה של גנט, יונס מלדה, עלה בשבוע שעברה מהספסל וכבש את השער האחרון ב-0:4 של גנט הבלגית על ולרנגה הנורבגית. הערב, הוא שוב נכנס כמחליף בדקה ה-73 (באותה הדקה כמו במשחק הקודם), אך הפעם הבלגים נכנעו 2:0 בחוץ. עם זאת, ההפסד לא מנע מהם העפלה לאור הניצחון הגדול במשחק הראשון. בשלב הבא יפגשו הבלגים את RFS הלטבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי