הפסד לעבדה וביטון במחזור הפתיחה, ניצחון לוונציה ופרץ בהכנה

ליאל עבדה | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

שני שחקני סלטיק פתחו ב-2:1 להארטס. קשר האיטלקים פתח ב-2:3 על אוטרכט במשחק הכנה, בישול לחוגי ב-2:2 של ויסלה קראקוב. רפאלוב נכנס בדקה ה-71 בתיקו של אנדרלכט, אבו חנא נפצע בהתנגשות ראשים והוחלף

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

אמנם ליגת העל בישראל טרם יצאה לדרך, אך באירופה כמה מהליגיונרים של הכדורגל הישראלי כבר בעיצומה של העונה ברחבי היבשת, וחלקם אף שותפו הערב (שבת) במשחקים של קבוצתם.

*ליאל עבדה וניר ביטון היו שותפים להפסד המפתיע של סלטיק 2:1 להארטס, ששבה לפרמיירליג הסקוטית אחרי שנת גלות בליגת המשנה. הבלם שיחק 90 דקות, שחקן הכנף הוחלף בדקה ה-79.

*דור חוגי קם מהספסל בדקה ה-70 ובישל מנקודת הקרן את שער השוויון של הקפטן מאצ'יי סאדלוק, שמנע מוויסלה קרקוב הפסד הערב (שבת) מול העולה החדשה ל.ק.ס נצצ'ה עם 2:2 דרמטי בחוץ בדקה ה-91. זו הופעה שנייה של חוגי כמחליף וקבוצתו עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים בליגה הפולנית.

דור חוגי | ויסלה קראקוב, האתר הרשמי

דור פרץ פתח בהרכב של ונציה, שניצחה 2:3 את אוטרכט ההולנדית במשחק הכנה.

*ליאור רפאלוב שיחק 19 דקות ב-1:1 של אנדרלכט נגד אופן במחזור השני בבלגיה. הישראלי הוותיק נכנס במחליף בדקה ה-71.

ליאור רפאלוב | האתר הרשמי של אנדרלכט

ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב לגיה ורשה בהפסד המפתיע 3:1 לראדום, אבל נפצע בהתנגשות ראשים והוחלף כבר בדקה ה-38. המשחק היה סוער וכלל שלושה כרטיסים אדומים, אחד מהם לז'וזואה.

ג'וזף גנדה נכנס כמחליף בדקה ה-59 והיה שותף ל-0:4 הביתי של אדמירה על אוסטריה קלגנפורט במחזור השני בליגה האוסטרית. הקבוצה של אנדי הרצוג כבשה את כל השערים ב-23 הדקות האחרונות, עילאי אלמקייס לא נכלל בסגל. אדמירה עם ארבע נקודות.

ניר ברדע לא שותף בתבוסה של הונבד 4:1 לדברצן במחזור הפתיחה של הליגה ההונגרית. הבלם הישראלי ישב על הספסל של פרנץ הורבאת.

* הופנהיים, ללא מונאס דאבור, ניצחה 1:3 את ריימס של אוסקר גרסיה ופרדראג ראיקוביץ' במשחק הכנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי