מאמן לגיה: "אבו חנא הרגיש רע מאוד. התנהגות ז'וסואה לא מקובלת עליי"

ז'וסואה | Mikolaj Barbanell/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

הבלם נפגע בראשו בהפסד המפתיע 3:1 לעולה החדשה בפולין, מיכנייביץ' הבהיר כי המועדון ממתין לעדכון באשר למצבו והתייחס לכרטיס האדום שספג אקס הפועל באר שבע: "אני מודאג מכך שלא הצלחנו לשלוט בעצמנו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לגיה ורשה עשתה את המוטל עליה באמצע השבוע כשחלפה על פני פלורה טאלין האסטונית בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, אבל כנראה שהראש של השחקנים היה כבר בצמד המפגשים הקרובים נגד דינמו זאגרב, אלופת קרואטיה. אחרת, קשה להסביר את המפלה הקשה שספגה אמש (שבת) מול העולה החדשה רדומיאק ראדום, שניצחה בביתה 1:3 במשחק סוער.

מה שיותר קל להסביר זה את הכרטיס האדום הראשון שספג ז'וסואה בפולין. הפורטוגלי, אקס הפועל באר שבע, כיכב השנה מספר פעמים בעקבות תקריות באימוני הקבוצה, מחוצה להם וכמובן שגם במשחקי ליגת העל ואמש הוא הורחק באדום ישיר בעקבות מרפק לפניו של שחקן יריב בניסיון לחלץ כדור.

ז'וסואה עלה מהספסל בדקה ה-46 ונטש את כר הדשא בדקה ה-87 כשראה כרטיס אדום, השלישי שנשלף במשחק יש לציין – 20 דקות קודם לכן הורחק גם הבלם הסרבי פיליפ מלאדנוביץ', שנכנס בשלהי המחצית הראשונה במקומו של בלם נבחרת ישראל ג'ואל אבו חנא, שנפגע בהתנגשות ראשים ובהוראת הצוות המקצועי הוחלף.

ג'ואל אבו חנא | לגיה ורשה

צ'זלאב מיכנייביץ', מאמן לגיה ורשה, הבהיר כי בקבוצה ממתינים לעדכון מהצוות הרפואי באשר למצבו של אבו חנא והוסיף: "הוא הרגיש רע מאוד".

באשר לשני הכרטיסים האדומים שספגה קבוצתו, אמר המאמן: "הפסדנו משחק חשוב מאוד, שיחקנו חלש וברגעי ההכרעה ספגנו כרטיס אדום נוסף. לא ראיתי את הארועים, אבל אם צוות ה-VAR התערב, כנראה השחקנים הורחקו בצדק. אני מודאג לא רק כי הפסדנו, אלא כי לא הצלחנו לשלוט בעצמנו והתנהגנו בצורה כזו. התנהגות כזו לא מקובלת עליי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי