זהבי ופ.ס.וו עשויים לפגוש את בנפיקה, סולומון ושחטאר נגד מונאקו?

ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

הגרלת הפלייאוף נערכה: החלוץ וקבוצתו צריכים לעבור את מיטולן הדנית ואם יצליחו יפגשו את המנצחת בין ספרטק מוסקבה לפורטוגלים, מנור סולומון ושחטאר צריכים לעבור את גנק כדי להתמודד מול מונאקו או ספרטה פראג

(גודל טקסט)

משחקי סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי) ובין המשחקים יהיו המפגשים בין גנק לשחטאר דונייצק ומנור סולומון ובין פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי למיטיולן (החל מ-20:55 בשידורים ישיר בספורט4 ובספורט2 בהתאמה) במסלול הלא אלופות, אבל לפני זמן קצר נערכה הגרלת הפלייאוף.

המשמעות היא שאם ערן זהבי ופ.ס.וו יצליחו לעבור את מיטולן הדנית, שהדיחה בסיבוב הקודם את סלטיק, ניר ביטון וליאל עבדה, החלוץ וקבוצתו יפגשו את המנצחת במפגש בין בנפיקה ספרטק מוסקבה. באשר לקשר וקבוצתו האקוראינית, אם שחטאר תעבור את גנק הבלגית, היא תפגוש את המנצחת בין ספרטה פראג הצ'כית למונאקו מהליגה הצרפתית.

לודוגורץ, קבוצתם של מאוויס ביטון ודן ביטון (שלפחות בשלב זה אינו רשום למשחקי הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות), תפגוש את המנצחת בין ביינג'רס הסקוטית למאלמו השבדית, אם תעבור משוכה קשה בדמות אולימפיאקוס היוונית. גם לגיה ורשה הפולנית, בשורותיה משחקים הבלם ג'ואל אבו חנא והאקסים של הפועל באר שבע ז'וסואה ותומאש פקהארט, צריכים לעבור את דינמו זאגרב הקרואטית בשביל להתמודד על שלב הבתים עם הכוכב האדום בלגרד הסרבית או שריף טריספול המולדובית.

מנור סולומון | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images
הגרלת שלב הפלייאוף בליגת האלופות | צילום מסך, UEFA

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי