"3.5 מיליון ליש"ט תמורת ליאל עבדה זה שוד מוחלט"

ליאל עבדה חוגג | Vlastimil Vacek/SNS Group via Getty Images

טירוף מוחלט בסלטיק סביב החלוץ הצעיר: "הוא גניבה", "אם יישאר בריא - יהיה שחקן השנה שלנו", צייצו האוהדים ברשת, אחד מהם ביקר את החלפתו. ב"סאן" החמיאו: "מוכיח שהוא חיזוק גדול". ומה נכתב על ניר ביטון?

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה ממשיך לפרוע שטרות בסלטיק. אמש (חמישי) החלוץ בן ה-19 כבש את השער הרשמי השני שלו במדים הירוקים-לבנים, בניצחון 2:4 על יאבלונץ הפולנית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, ואוהדי הקבוצה מגלאזגו יותר ממרוצים.

ברשתות החברתית היללו את עבדה, שהיה מעורב גם בשער השלישי של סלטיק: "3.5 מיליון ליש"ט תמורת עבדה זה שוד מוחלט. אם הוא ימשיך להשתפר, יש לנו סופרסטאר בידיים", צייץ אחד האוהדים. "עד עכשיו, עבדה נראה כמו הדבר האמיתי בשליש האחרון של המגרש", החמיא אחד אחר. "הוא יהיה שחקן השנה שלנו אם יישאר בריא", "הוא חתיכת טאלנט", "אני מתאהב בו" – כל אלה נאמרו על הישראלי הצעיר, כאשר אוהד נוסף ביקר את החלטתו של המאמן אנג' פוסטקוגלו, שהוריד את עבדה לספסל בדקה ה-65: "אין סיכוי שהייתי מחליף אותו, הוא היה מדהים".

ב"סאן" הסקוטי העניקו לרכש ממכבי פתח תקווה את הציון 8, הגבוה ביותר מבין שחקני סלטיק, וכתבו עליו: "עבדה מוכיח שהוא חיזוק גדול, עם השער השני שלו בארבעה משחקים. הוא היה יכול להבקיע יותר. שעה מרשימה של כדורגל מצדו".

גם ניר ביטון היה מעורב באחד השערים של סגנית אלופת סקוטלנד אתמול, עם בישול לקיוגו פורוהאשי היפני, אלא שבהמשך הבלם גם הבקיע שער עצמי, אשר למזלו לא מנע מסלטיק לצאת הניצחון בידיים. על ביטון, שקיבל את הציון 6, נכתב בתקשורת המקומית: "הוא אשם בשער בדיוק כמו סטארפלט, אבל סיפק כמה רגעים של קלאס במחצית הראשונה, עם יירוטים של מסירות ושליטה בכדור. יחד עם זאת, פוסטקוגלו חייב להביא עוד שחקן לעמדה הזאת".

ליאל עבדה חוגג | Vlastimil Vacek/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי