רשמי: חליחל חתם לשנתיים באל נאסר מאיחוד האמירויות

עבדאללה חליחל חותם באל נאסר | יח"צ

שחקנה של קריית שמונה הצטרף לקבוצתו של דיא סבע, הצפוניים יקבלו עבורו כ-1.5 מיליון שקל. אור דסה ערך בכורה בליגה הפורטוגלית והפסיד עם ארוקה 2:0 לאשטוריל. אלמקייס וגנדה עלו מהספסל בהפסד של אדמירה באוסטריה

(גודל טקסט)

עבדאללה חליחל, חלוצה של עירוני קרית שמונה, חתם הערב (שבת) רשמית על חוזה באל נאסר מאיחוד האמירויות ויחבור שם לדיא סבע. השחקן בן ה-21 חתם על חוזה לשנתיים ועל פי ההערכות קרית שמונה תקבל עבורו כ-1.5 מיליון שקל. בליגת העל הוא הספיק לכבוש שבעה שערים.

באשר לליגיונרים ששיחקו היום, אור דסה ערך הערב את הופעת הבכורה שלו בליגה הפורטוגלית, כשנכנס כמחליף בדקה ה-68 בהפסד של ארוקה 2:0 לאשטוריל במחזור הפתיחה. זה היה מפגש בין שתי העולות החדשות, והאורחת היא זו שהשיגה שלוש נקודות הודות לשערים של אנדרה פרנקו (4) והמחליף היפני ריוטארו משינו (90+6). הקשר הישראלי בן ה-22, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא כמושאל מהפועל רעננה, הספיק לרשום 45 דקות בהפסד 1:0 לריו אבה בגביע הליגה ביום ראשון.

אור דסה | ארוקה, האתר הרשמי

עילאי אלמקייס (45 דקות) וג'וזף גנדה (26 דקות) נכנסו כמחליפים בהפסד של אדמירה 2:1 לריד במחזור השלישי בליגה האוסטרית. זה הפסד ראשון לקבוצה של אנדי הרצוג העונה ובמאזנה ארבע נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי