Sport1 Banner

נאתכו כבש והתעמת עם שחקן יריב במשחק שפוצץ, בישול לעבדה

קשר פרטיזן בלגרד הבקיע שער יפהפה, אולם גם היה מעורב בתקרית לא נעימה. הרכש הצעיר ממכבי פ"ת בלט גם ב-0:6 של סלטיק, רפאלוב הצטיין ב-0:3 של אנדרלכט. וגם: ניצחון למרציאנו ופיינורד על אתלטיקו מדריד

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

פתיחת העונה החלומית של ליאל עבדה נמשכת. לא מעט ישראלים ישחקו במהלך היום (ראשון) במסגרות שונות ברחבי אירופה, אבל הראשון לשחק היה הקיצוני בן ה-19 שנרכש על ידי סלטיק ממכבי פתח תקווה ושוב הוסיף מספרים למאזנו. ועוד במוקד, ביברס נאתכו שלא רק כבש שער יפהפה, אלא גם היה מעורב בתקרית שהובילה להפסקת משחק בליגה הסרבית.

ליאל עבדה, שבארבעה משחקים רשמיים בסלטיק כבש פעמיים, הוסיף למאזנו בישול ב-0:6 הביתי של סלטיק על דנדי במסגרת המחזור השני בסקוטלנד – היה זה ניצחון ראשון של הירוקים העונה בליגה, אחרי הפסד מביך לעולה החדשה הארטס במחזור שעבר. עבדה בישל את השער הראשון במשחק ליפני קיוגו פורוהאשי שהשלים שלושער, והוחלף בדקה ה-72 כשקבוצתו הוליכה בארבעה שערים. ביום חמישי הוא וניר ביטון, שלא שותף היום, ישחקו מול יבולנץ במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

עוד היום, השוער אופיר מרציאנו עלה בדקה ה-46 והיה שותף לניצחונה של פיינורד 1:2 על אתלטיקו מדריד במשחק הכנה ברוטרדם. הישראלי ספג בדקה ה-83 מאנחל קוראה, אבל בתוספת הזמן ההולנדים ניצחו משער של נאופל בניס. אגב, אלופת ספרד שיחקה בעשרה שחקנים מאז הדקה ה-41 בעקבות כרטיס אדום שספג יאניק קראסקו.

צפו במרציאנו ופיינורד מנצחים את אתלטיקו

בסרביה, ביברס נאתכו הבקיע שער נהדר בבעיטה מחוץ לרחבה במשחק של פרטיזן בלגרד מול נובי פאזר. הישראלי כבש בדקה ה-42 והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1, בחצי השני היתרון כבר עלה ל-0:3 ואז המשחק נעצר ולא חודש בעקבות התפרעות אוהדים באירוע שעל פי התקשורת בסרביה גם לנאתכו היה בו חלק.

ביברס נאתכו | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

כאמור, המשחק הופסק אחרי 65 דקות בויתרון 0:3 לפרטיזן עקב עימות בין שחקני הקבוצות, בו גם נאתכו היה שותף פעיל כשהחליף דחיפות עם שחקן יריב. דווח כי הוויכוח נבע כתוצאה משיר פוגעני ששרו אוהדי פרטיזן, הקהל האורח, בעקבותיו החליטו שחקני המארחת לרדת מכר הדשא ולא לחזור לשחק.

צפו בשער של ביברס נאתכו

תאי בריבו, אליאל פרץ וקבוצתם וולפסברגר הובסו היום בביתם 3:0 על ידי ראפיד וינה בליגה האוסטרית. שחקן החדש ממכבי פ"ת פתח בהרכב, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-57 כשקבוצתו כבר בפיגרה בשלושה שערים, את כולם כבש פונטס היווני. בדקה ה-75 נכנס למשחק גם פרץ, שהתקשה לסייע.

בפולין, דור חוגי עלה בדקה ה-66 מהספסל, אבל לא הצליח לסייע לוויסלה קראקוב לנצח בביתה את ראקוב. הישראלי נכנס כשלוח התוצאות הראה 1:1, אבל האורחת עלתה ל-1:2 בדקה ה-79 ושמרה על היתרון עד שריקת הסיום.

פתח בהרכב ואנדרלכט ניצחה לראשונה העונה בליגה. רפאלוב | DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

במחזור השלישי בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח לראשונה בהרכב אנדרלכט וסייע לקבוצה להביס 0:3 את העולה החדשה סרה. זה גם היה ניצחון ראשון של הקבוצה העונה בליגה.

ועוד בבלגיה, יונס מלדה פתח בהרכב גנט, אבל הוחלף בדקה ה-77 וקבוצתו נכנעה גם לאוסטנד והידרדרה למקום לפני האחרון בטבלה. במשחק שפתח את היום, עדן שמיר לא נכלל בסגל סטנדרד ליאז' שהובסה 5:2 על ידי אנטוורפן. אגב, את כל חמשת השערים של אנטוורפן הבקיע מייקל פריי.

צפו בחמישייה של פריי

פריי חוגג חמישייה מטורפת | JOHN THYS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי