מאמן סלטיק על "תקרית" עבדה: "הוא קיבל את זה, לא היו דרמות"

קיוגו פורוהאשי, ליאל עבדה
קיוגו פורוהאשי, ליאל עבדה | Craig Williamson - SNS Group / Contributor

הישראלי שבישל את השער הראשון ב-0:6 של סלטיק סחט פנדל לקראת הסיום ורצה לחגוג שער בכורה בליגה, אך הקפטן מקגרגור ניגש והבהיר לו כי אדוארד הוא הבועט הקבוע. ברשת התלהבו: "ליאל - הדבר האמיתי"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה ממשיך לעשות חיל בסקוטלנד. אחרי שהבקיע במוקדמות ליגת האלופות ובמוקדמות הליגה האירופית, הישראלי בן ה-19 הוסיף אתמול (ראשון) בישול נאה וסחט פנדל ב-0:6 של סלטיק על דנדי במסגרת המחזור השני. כדור רוחב חד של אקס מכבי פתח תקווה פרץ את הסכר בדקה ה-20 וסידר לקיוגו פורוהאשי היפני את השער הראשון מתוך שלושה שלו במשחק.

עבדה, שכאמור עדיין לא מצא את הרשת במסגרת הליגה הסקוטית, היה להוט לעשות זאת לראשונה ובדקה ה-90 נרשם מיני עימות בינו לבין אודסון אדוארד המחליף, לאחר שהישראלי הוכשל ברחבה וביקש לבעוט. למקום הגיע במהרה הקפטן קאלום מקגרגור, שהבהיר לעבדה כי אדוארד הוא הבועט הקבוע של הקבוצה והצרפתי אכן לקח את הבעיטה וקבע 0:6 מהדהד בסיום.

המאמן אנג' פוסטקוגלו נשאל על ה"תקרית" בסיום והגיב בכעס: "גם היום הצלחת למצוא משהו לא בסדר? בכנות, זה בסדר. ליאל רק בן 19 אבל הוא הסתגל ממש טוב. אני חושב שהוא פשוט היה להוט למצוא את הרשת, אבל אודסון הוא הבועט שלנו וצריך לקבל את זה. ליאל הבין את זה ולא היו דרמות. הוא סחט את הפנדל עם ריצה מצוינת לעומק. זה היה עוד משחק נהדר שלו".

ליאל עבדה, אנג' פוסטקוגלו
ליאל עבדה, אנג' פוסטקוגלו | Soccrates Images / Contributor

מי שתמוגגים מעבדה הם אוהדי סלטיק, שממשיכים להרעיף עליו שבחים ברשתות החברתיות. "אני לא רוצה להתלהב יתר על המידה, אבל נראה שעבדה ברמה אחרת מכל שחקן כנף שהיה לנו בשנים האחרונות. והוא רק בן 19", כתב אחד האוהדים. "ליאל עבדה גורם לי להתאהב מחדש בכדורגל. הבחור הזה הוא הדבר האמיתי", הוסיף אוהד אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי