צמד לבריבו, פרץ בישל ב-2:2 של וולפסברגר נגד טירול

שלומי בן עזרא, תאי בריבו, גלעד קצב |

ליגיונרים: החלוץ הישראלי כבש פעמיים והציל את קבוצתו האוסטרית מהפסד. 26 דקות לאלמקייס בהפסד אדמירה, אנדי הרצוג הורחק

(גודל טקסט)

ברוך הבא לאוסטריה: תאי בריבו כבש הערב (שבת) שערי בכורה במדי וולפסברגר. החלוץ בן ה-23 הרשית את שערו הראשון בקבוצה במשחק מול פ.צ טירול במסגרת המחזור הרביעי בליגה, עם בעיטה מקרוב בדקה ה-32 שקבעה 1:1 במשחק, והשלים צמד בדקה ה-66, כשקבע 2:2. את השער השני בישל לו אליאל פרץ, שנכנס כמחליף בדקה ה-61 וכעבור חמש דקות היה חתום על האסיסט. וולפסברגר עדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון.

* במשחק נוסף בליגה האוסטרית שמתקיים בשעה זו, אדמירה של אנדי הרצוג הפסידה 1:0 לרד בול זלצבורג. עילאי אלמקייס עלה מהספסל בדקה ה-64 במצב של 0:0, אבל ראה את צ'יבוקווה אדאמו מעניק לאלופה שלוש נקודות עם שער ניצחון בדקה ה-81. הרצוג, אגב, הורחק בדקה ה-81 אחרי עימות עם השופטים.

יונתן כהן נכלל לראשונה בסגל של פיזה, אבל לא שותף בהפסד 3:1 לקליארי בגביע האיטלקי. הקבוצה מטוסקנה הודחה ותתרכז בניסיונות ההעפלה לסרייה A.

יונתן כהן חותם בפיזה | אתר רשמי

* אור דסה שיחק 17 דקות כמחליף בהפסדה של ארוקה 2:0 לבנפיקה, היריבה של ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן בפלייאוף ליגת האלופות. לוקה ואלדשמידט (38) ורומן יארמצ'וק (43) כבשו למארחת שהותירה את ארוקה ללא שער או נקודה אחרי שני מחזורים בליגה הפורטוגלית.

* בוריס קליימן פתח בשער של וולוס, שהפסידה 4:3 לאריס סלוניקי במשחק הכנה לקראת פתיחת העונה ביוון.

* ג'ואל אבו חנא לא שותף בניצחון של לגיה ורשה 0:2 על ורטה פוזנן בליגה הפולנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי