"ליאל עבדה מהיר וערמומי, הוא לא מתבייש לעבוד קשה"

ליאל עבדה שחקן סלטיק |

שחקן הכנף הצעיר חזר להרכב סלטיק ורשם הופעה טובה נוספת בניצחון 0:2 על אלקמאר, ברשתות החברתיות הוא זכה לשבחים ואפילו נחשף שיש לו שיר שנשמע היטב בסלטיק פארק

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

ליאל עבדה מצא את עצמו על ספסל סלטק במחזור הליגה האחרון בסקוטלנד ובשבוע שעבר כלל לא נכלל בסגל בגומלין סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, אבל אתמול (רביעי) הוא חזר להרכב ועל אף שהוחלף אחרי 58 דקות, רשם הופעה טובה בניצחון הביתי 0:2 על אלקמאר ההולנדית.


עבדה לא הצליח למצוא את הרשת או לבשל בניצחון המשמעותי שקירב את סלטיק לשלב הבתים במפעל השני בחשיבותו, אבל אוהדי סלטיק התרשמו משחקן הכנף בן ה-19 פעם נוספת וברשתות החברתיות הוא זכה לשבחים. עבדה, אגב, תפס את מקומו של אודסון אדוארד, מכוכבי הקבוצה, שעשוי לעבור לברייטון בקרוב.

עבדה למעשה נעדר מהרכב סלטיק בשני המשחקים הקודמים בעקבות פציעה קלה שהותיר מאחוריו וכך האוהדים הגיבו כשפורסם ההרכב והוא קיבל קרדיט נוסף לעלות לכר הדשא בסלטיק פארק: "שמח לראות את ליאל עבדה בהרכב, אין שום בעיה עם זה שאודסון אדוארד יישב על הספסל. עבדה יודע לרוץ על הקו ולספק הרמות מדויקות", נכתב בין השאר.

אוהד אחר אפילו חשף שלעבדה כבר יש שיר שנשמע היטב ביציעים:

ב"סאן הסקוטי" עבדה קיבל את הציון 6 בלבד, הנמוך ביותר מבין שחקני ההתקפה של סלטיק וזאת על אף שבהחלט התרשמו מהופעתו: "עבדה היה נפלא במחצית הראשונה בכנף, מאוד מהיר וערמומי. הוא כל הזמן נכנס לרחבה וניסה לייצר מצבים והוא ממש לא מתבייש לעבוד קשה". גם ב"דיילי רקורד" ציינו לטובה את יכולת הישראלי וכינו אותו "נקודת אור".