מאוויס צ'יבוטה נבחר ל"איש המשחק": "היום הוא ישתה שמפניה"

שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה | GettyImages, Marc Atkins

שחקן הכנף הבריק עם שער ושלושה בישולים בחמישייה של לודוגורץ: "היה חשוב להחזיר את הביטחון אחרי ההפסד למאלמו"

(גודל טקסט)

מאוויס צ'יבוטה רשם אתמול נקודת ציון מרשימה בקריירה הצעירה שלו, כשבישל לראשונה שלושה שערים במשחק אחד. שחקן הכנף של לודוגורץ רזגארד הבריק כשהוסיף גם שער בניצחון המוחץ 0:5 על לוקומוטיב סופיה במחזור החמישי בליגה הבולגרית. לאלופה יש 9 נקודות מ-9 אפשריות ושני משחקים חסרים.

הישראלי-קונגולזי בן ה-25 נבחר לשחקן המצטיין במשחק וקיבל בקבוק שמפניה. בתקשורת המקומית החמיאו לו וכתבו ש"הוא האפיל אפילו על שני הכוכבים הגדולים קיריל דספודוב ודומיניק ינקוב".

צ'יבוטה שהתחיל את העונה השלישית שלו בלודוגורץ, אמר: "אחרי שהפסדנו למאלמו במוקדמות ליגת האלופות, היה חשוב להחזיר את הביטחון. אני מאוד שמח שכבשתי ובישלתי, אבל הכי מרוצה מהחזרת הביטחון. זה לא היה משחק קל – אף פעם לא קל לנצח 0:5, אבל עשינו עבודה נהדרת".

לודוגורץ תפגוש באמצע השבוע את מאלמו השבדית למשחק הגומלים בפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות ואם תצליח לבצע מהפך אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון, היא תעפיל לשלב הבתים. הפסד ישלח אותה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

צ'יבוטה נרכש על ידי לודוגורץ מבני יהודה בקיץ 2019. אחרי שנתיים בהן שימש בעיקר כשחקן רוטציה, נראה שפתיחת העונה הנוכחית הופכת אותו לשחקן מוביל במדי אלופת בולגריה. בחודשים האחרונים הוא הוזכר כמה פעמים כמי שעשוי לשוב לישראל, אבל לבסוף הוא נשאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי