אלי דסה שיחק מחצית בתבוסה הביתית של ויטסה

אלי דסה שחקן ויטסה | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport

המגן נכנס לאחר ההפסקה ב-3:0 מול וילם II, נאתכו שיחק 29 דקות ב-0:4 של פרטיזן על קולובארה. מרציאנו ישב על הספסל ב-0:2 של פיינורד על גו אהד איגלס, 27 דקות לגורפינקל בהפסד נורשפינג, יונתן כהן לא שותף בניצחון פיזה

(גודל טקסט)

אופיר מרציאנו ישב היום (ראשון) על הספסל של פיינורד, שניצחה 0:2 את גו אהד איגלס במחזור השני בליגה ההולנדית ועלתה למאזן של 6 מ-6. בריאן לינסן כבש צמד (59 ו-87) והגיע לארבעה שערים תוך שבוע. מרציאנו יפתח ביום חמישי בשבדיה במשחק הגומלין בפלייאוף הקונפרנס ליג מול אלפסבורג, בעקבות הרחקתו של ג'וסטין ביילו ב-0:5 הביתי.

מי שאיבדה נקודות כבר במחזור השני היא האלופה אייאקס, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול טוונטה. סבסטיאן האלר העלה אותה ליתרון בדקה ה-52, אבל שלוש דקות לסיום היה זה הקפטן המקומי רובין פרופר שהפתיע את מארטן סטקלנבורח בבעיטה ממרחק.

* אחרי שער הבכורה הנפלא לרשת אנדרלכט בפלייאוף הקונפרנס ליג, אלי דסה שותף הפעם כמחליף, כשנכנס עם פתיחת המחצית השנייה בתבוסה הביתית של ויטסה 3:0 לווילם II. ויטסה עם שלוש נקודות אחרי שני מחזורים בהולנד.

* ביברס נאתכו שיחק 29 דקות כמחליף ב-0:4 הקליל של פרטיזן בלגרד על קולובארה בליגה הסרבית. השערים נכבשו עוד בטרם עלייתו של קפטן נבחרת ישראל, וקבוצתו בפסגה עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים.

* פיזה של יונתן כהן החלה ברגל ימין את העונה בליגה השנייה באיטליה בזכות 0:1 ביתי על ספאל. הישראלי, שלא שותף במשחק, ראה את ג'וספה סיבילי מכריע את ההתמודדות כבר בדקה הראשונה.

* יהב גורפינקל שיחק 27 דקות כמחליף בהפסד של נורשפינג 2:1 בהלמשטאד במסגרת המחזור ה-16 בליגה השבדית. קבוצתו במקום השישי, מרחק 10 נקודות מהפסגה.

* עידן גולן ערך הופעת בכורה במדי וולונטאר מהליגה הרומנית הבכירה, כשנכנס בדקה ה-85 של הפסד החוץ 2:0 לאוטה ארד. גבריאל תמאש השלים 90 דקות והקבוצה עם שש נקודות אחרי שישה מחזורים, במקום ה-12.