יונתן כהן עלה להופעת בכורה, פיזה ניצחה 0:2 את אלסנדריה

יונתן כהן במדי פיזה | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פיזה

שחקן הרכש ממכבי תל אביב עלה מהספסל בדקה ה-67, הסכר נפרץ עם שני שערים מאוחרים. ברומניה, עידן גולן לא שותף בניצחון וולונטאר

(גודל טקסט)

הופעת בכורה מוצלחת ליונתן כהן. כשבועיים לאחר שהשלים את מעברו ממכבי תל אביב לפיזה בעסקה שמוערכת בלמעלה מ-2 מיליון יורו, הערב (שישי) הוא עלה מהספסל ל-23 ראשונות באיטליה והיה שותף לניצחון הביתי 0:2 על אלסנדריה.

אחרי שבמחזור פתיחת העונה בליגת המשנה באיטליה ניצחה פיזה 0:1 את ספאל משער בדקה הראשונה, היום היא אירחה את אלסנדריה, שנכנעה 4:3 לבנבנטו במחזור הפתיחה, ולא הצליחה למצוא את הרשת אחרי למעלה משעה של משחק.

בדקה ה-67, המאמן לוקה דיאנג'לו העלה את יונתן כהן מהספסל – ואמנם הישראלי לא כבש או בישל, אבל בהחלט עשה את חלקו וסייע לפיזה להבקיע שני שערים מאוחרים ולנצח. לורנצו לוקה כבש את שני שערי הניצחון בדקות 80 ו-85 ויהיה מעניין לראות אם במשחק הבא הם כבר ישתפו פעולה מדקות הפתיחה, כאשר פיזה תצא למשחק חוץ נגד טרננה עם סיום פגרת הנבחרות.

* בליגה הרומנית ניצחה היום וולונטאר 1:2 את צ'ינדיה במסגרת המחזור השביעי. החלוץ עידן גולן ישב על הספסל ולא שותף, עדיין מחפש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה.