ראש עיריית ויאדוליד: "אם הייתי מדבר עברית, הייתי מקלל את השופט"

שחקן ריאל ויאדוליד שון וייסמן | רויטרס

שון וייסמן סחט מחמאות אחרי השער וההרחקה נגד לוגו: "כרטיס אדום לא הוגן, החלטה קפדנית מדי". גם מאמנו כעס על השופט

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

כעס רב בריאל ויאדוליד בעקבות ההרחקה של שון וייסמן אתמול (ראשון) במשחק נגד לוגו. החלוץ הישראלי כבש שער ראשון העונה, אבל ספג כרטיס אדום ישיר ומעורר מחלוקת בדקה ה-38. ויאדוליד עם 7 נקודות מ-9 אפשריות ומדורגת במקום השני ובמשחק הבא היא תפגוש את בורגוס. וייסמן בכל מקרה היה נעדר מההתמודדות בגלל שהוא יהיה עם נבחרת ישראל.

ראש עיריית ויאדוליד, אוסקר פואנטה, סיפק כהרגלו סדרת ציוצים, הפעם כזו שקשורה להרחקה של וייסמן. "זה לא שופט של ליגה שנייה, זה שופט של ליגה שלישית", כתב ואחרי עבירה של שחקן מלוגו הוסיף: "מישהו יכול להסביר לי איך השופט שלף כאן צהוב ולוייסמן אדום?".

כשפואנטה ראה ציוצים בעברית שתומכים בו, הוא הוסיף: "אם הייתי מדבר עברית, גם הייתי מקלל את השופט".

שון וייסמן, שחקן ריאל ויאדוליד
בכל מקרה היה מחמיץ את המשחק הבא בגלל שיהיה עם נבחרת ישראל. וייסמן | אימג'בנק GettyImages, Eric Alonso

ב-eldesmarque העניקו לוייסמן ציון 6.5 וכתבו: "כבש בוולה נהדר עם רגל שמאל והורחק עוד לפני תום המחצית הראשונה בהחלטה קפדנית מדי של השופט".
ב-elnortedecastilla החלוץ הישראלי קיבל ציון 7.5 והסבירו: "הוא הראה את יכולת ההבקעה שלו והורחק על ידי השופט בהחלטה לא הוגנת".
המאמן פאצ'טה סחט את מרבית המחמאות ובסיום הוא אמר: "לא אהבתי את ההופעה של השופט. ההרחקה הייתה החלטה מוגזמת בעיני. התיקול של וייסמן היה מאוחר, אבל הוא לא פגע בו בצורה חמורה והיו במשחק תיקולים הרבה יותר קשים. למרות שניצחנו, אני לא אתחמק מלהגיד מה דעתי על השיפוט הערב, כמו שלא אתחמק מלהגיד שהשופט היה טוב במקרה של הפסד".